Skip to main content
mobile

L'Harmattan Open Access platform

  • Search
  • OA Collections
  • L'Harmattan Archive
Englishen
  • Françaisfr
  • Deutschde
  • Magyarhu
LoginRegister
  • Page
Preview
arc_000134/0000

Keresni az újat szüntelen…: tanulmánykötet Halász Gábor tiszteletére

  • Preview
Series
Metszéspontok
arc_000134/0310
  • Page
Page 311 [311]
  • Preview
  • Show Permalink
  • JPG
  • TIFF
  • Prev
  • Next
arc_000134/0310

OCR

LÉNÁRD SÁNDOR!" — CZETŐ KRISZTINA? — ANTONI-ALT PETRONELLA? A PEDAGOGUSOK FOLYAMATOS SZAKMAI FEJLODESI MODELLJEINEK VIZSGALATA — egy iskolai esettanulmány eredményei ÁBSZTRAKT Az esettanulmanyt a MoTeL (Models of Teacber Learning — A pedagógusok folyamatos szakmai fejlődési modelljeinek vizsgálata a köznevelési rendszer, a szervezet és az egyén szintjén)" kutatás keretében készítettük. A terepmunka során 2021 tavaszán — a járványhelyzet miatt — online volt lehetőségünk bekapcsolódni az intézmény életébe. Kutatásunkban dokumentumelemzést, vezetői (N=4+1) és egyéni pedagógusi (N-4) interjúkat, valamint fókuszcsoportos interjúkat (mentoráltakkal, mentorokkal, mesterpedagógusokkal, munkacsoport-vezetőkkel és diákokkal) készítettünk, munkacsoport értekezleteken vettünk részt (7 alkalommal) azzal a céllal, hogy választ találjunk arra a kérdésre, hogy hogyan működnek a szakmai közösségek? Ezen belül továbbá kíváncsiak voltunk arra, hogy 1. milyen formái azonosíthatók az iskolában a szakmai közösségeknek, 2. ai az a tartalmi tudás, ami itt a tanulás során létrejön, 3. a pedagógusok tanuläsäban, szakmai fejlődésében milyen támogató és gátló tényezők azonosíthatóak, 4. melyek azok a szervezeten belüli és kívüli tényezők, melyek támogatják, illetve gátolják a szakmai közösségekben zajló tanulási folyamatokat. A folyamatos szakmai fejlődés és tanulás, valamint a tanuló szakmai közösség elméleti keretrendszerében értelmezzük a Kürt Alapítványi Gimnázium gyakorlatát, s törekszünk elméleti modellek azonosítására. Kulcsszavak: folyamatos szakmai fejlődés és tanulás, tanuló szakmai közösség, MoTeL, esettanulmány Eötvös Loránd Tudományegyetem, Pedagógiai és Pszichológiai Kar Eötvös Loránd Tudományegyetem, Pedagógiai és Pszichológiai Kar Eötvös Loránd Tudományegyetem, Pedagógiai és Pszichológiai Kar aK 18 pályázati program finanszírozásában valósul meg.

Structural

Custom

Image Metadata

Image width
1867 px
Image height
2670 px
Image resolution
300 px/inch
Original File Size
888.11 KB
Permalink to jpg
arc_000134/0310.jpg
Permalink to ocr
arc_000134/0310.ocr

Links

  • L'Harmattan Könyvkiadó
  • Open Access Blog
  • Kiadványaink az MTMT-ben
  • Kiadványaink a REAL-ban
  • CrossRef Works
  • ROR ID

Contact

  • L'Harmattan Szerkesztőség
  • Kéziratleadási szabályzat
  • Peer Review Policy
  • Adatvédelmi irányelvek
  • Dokumentumtár
  • KBART lists
  • eduID Belépés

Social media

  • Facebook
  • Instagram
  • LinkedIn

L'Harmattan Open Access platform

LoginRegister

User login

eduId Login
I forgot my password
  • Search
  • OA Collections
  • L'Harmattan Archive
Englishen
  • Françaisfr
  • Deutschde
  • Magyarhu