OCR Output

BIBLIOGRÁFIA

A KÉPI FORDULAT

ARASSE, Daniel: Festménytalányok, Budapest, Typotex, „Kepfilozöfiäk”,
2010.

ARASSE, Daniel: Müvesz a müben. Analitikus ikonografiai esszek, Budapest,
Typotex, „Kepfilozöfiäk”, 2012.

ARTAUD, Antonin: Théâtre oriental et théâtre occidental; Le théâtre de la
cruauté, in u: Le théâtre et son double, Paris, Gallimard, Folio/Essais,
1964, 105-113, 145.

BLASKÓ Ágnes —- MARGITHAZI Beja (szerk.): Vizuális kommunikáció. Szö¬
veggyüjtemeny, Budapest, Typotex, 2010 (különösen: W. J. Thomas
Mitchell: A kepi fordulat, 171-195).

BuDA BÉLA: Az empátia és a művészetek, in uö: Empdtia, Budapest, KRE
— LHarmattan, Károli Könyvek, 2012, 314—324. (Különösen: Azono¬
sulás a színházban és a filmben. Az azonosulás típusai, uo., 318—322.)

DERRIDA, Jacgues: Le théátre de la cruauté et la clőture de la représentation,
in uő: Lécriture et la différence, Paris, Seuil, Essais, 1967, 341-368.

DUTHUIT, Georges: Représentations et présence. Premiers écrits et travaux
(1923-1952), Paris, Flammarion, 1974.

FEHER Katalin: Kép, nyelv, nyelvi kép. http://www.mediakutato.hu/
cikk/2005 04 tel/06 kep , Film és Irodalom" Szíjártó Imre összeälli¬
tása http://www.nagyvilag-folyoirat.hu/2006-8-ok.pdf

HORÁNYI Ozséb (szerk.): A sokarcui kép, Budapest, Typotex, 2003.

Kiss Attila A. — SZŐNYI György Endre (szerk.): Szó és kép. A művészi ki¬
fejezés szemiotikája és ikonográfiája, Ikonológia és műértelmezés 9,
Szeged, JATEPress, 2003.

KövEcsEs Zoltán: A metafora. Gyakorlati bevezetés a kognitív metafora¬
elméletbe, Budapest, Typotex, 2005 (különösen: A fogalmi metaforák
nyelven kívüli megvalósulása című fejezet, 69—77).

+ 257 +