OCR Output

Tartalomjegyzék | 7

5. Elegedetlensegtöl a konstruktiv társadalmi részvételig.

Közössegfejlesztesi folyamat az egri Szala värosreszben 151
5.1. Társadalmi részvétel és közösségfejlesztés 151
5.2. A közösségfejlesztés helyszíne: a Szala 152
5.3. A közösségi munka elindulása - a felkérés 155
5.4. A közösségfejlesztés folyamata 156

5.4.1. Tájékozódás, megfigyelés 156

5.4.2. Interjú 156

5.4.3. Nyilvános beszélgetés - a fórum 157

5.4.4. Az ajtótól ajtóig kérdőív elkészítése 160

5.4.5. Névadás, identitáserősítés - létrejön a SZATECS 161

5.4.6. Folyamatos fórumok és közösségi akciók 164

5.5. Eredményeink - az együttműködés első két évének tükrében 167
5.6. Tapasztalati összegzés

a közösségfejlesztési folyamatra vonatkozóan 168

Irodalomjegyzék 170

III. KUTATÁS, KÉPZÉSFEJLESZTÉS 171

6. Szociälpedagögus-kepzes Egerben. Csoportmunka kepzesi modell 173

6.1. Kia szociälpedagögus? 173

6.2. Csoportmunka-felfogäs a szociälpedagögus munkäjäban 174

6.3. A szociälpedagögiai csoportmunka meghatärozäsänak tartalmielemei 174

6.4. Csoportmunka - k&pzesi modellek bemutatása 176

6.4.1. A csoportvezetöve väläs folyamatät támogató képzési modell 176

6.4.2. A konkret mödszer, technika elsajátítását segítő kiképzőcsoport 177
6.4.3. A problemacentrikus csoportmunka elsajätitäsät
támogató kiképzőcsoport 179

Irodalomjegyzék 180

7. Egy kutatás eredményeinek hatása a közösségi munka tanegység

oktatására a szociálbpedagógus-képzésben 182
7.1. A lokalitástól a virtuális közösségekig 183
7.2. Szerveződési sajátosságok a közösségi hálózatok kialakulása során 183

7.3. Infokommunikációs technikai eszközökön keresztül létrejövő

közösségek szerveződési sajátosságai 186
7.4. A kutatäs eredmenyeinek hatäsa a szociälpedagögus-kepzesben

megjelenő közösségi munka tanegység tartalmára 191

Irodalomjegyzék 191