OCR
TARTALOM 11 11.2.1. Tanuläsi lépések ...................................... 124 11.2.2. AlgoRythmics tanmenetek .............................. 125 11.2.3. Interaktivitési szintek ................................. 126 11.3. Számítógépes gondolkodás fejlesztése a kibővült AlgoRythmics kôürnyezetben ........................................... 126 11.3.1. Elmozduläs a vegyes oktatés fele ........................ 127 11.3.2. Keresési stratégiák algoritmusbonyolultsági szempontból . . . . . 128 11.3.3. Rendezési stratégiák algoritmusbonyolultsági szempontból . . . 129 11.3.4. Visszalépéses keresés: algoritmusbonyolultsägi szempontok ....131 11.3.5. Az algoritmusok ältalänos jellegének kiemelése ............ 131 11.3.6. Algoritmushatékonysäg ................................ 132 12. Algoritmusvizualizäciés környezetek: létezik optimális interaktivitäsi szint? (8. tanulmäny) ............................ 135 12.1. Interaktivitäsi szintek algoritmusvizualizäciös környezetekben ... 135 12.2. Interaktivitäsi szintek az AlgoRythmics kôrnyezetekben ......... 137 12.3. À kisérlet ...............................,.,.,.,.,,2,2 139 12.4. Eredmények ............................................ 140 12.4.1. Következtetések az előzetes programozói tapasztalat szempontjäböl ....................................... 142 12.4.2. Kapcsolat az interaktivitási szint és a megszerzett tudás jellege kôzôtt ........................................ 144 12.4.3. Következtetések a diékok neme szempontjäbél ............. 146 12.4.4. A legkedveltebb tanmenet .............................. 147 12.4.5. A kutatäs korlatai .. 2... cee 149 12.5. Kôüvetkeztetések ........................................ 149 13. Zajlé kutatäsaink ........................................... 151 13.1. Az emberi mozgäs effektus kamatoztatäsa az algoritmusvizualizäciéban .............................. 151 13.1.1. Absztrakt animációk versus realisztikus tánckoreográfiák (9. tanulmäny) ....................................... 153 13.1.2. Sematikus és realisztikus äbräzoläsok az AlgoRythmics környezetben (10. tanulmány) ........................... 154 13.2. Kerdessorozatok tärsitäsa az AlgoRythmics környezethez (11. tanulmany) ... 1... cece eee eee 155 13.3. Elemista és gimnazista tanulók számítógépes gondolkodásának vizsgälata (12. tanulmäny) ................................. 156 14. AlgoRythmics: mült, jelen és jüv6 .............................. 159 14.1. Megüjult tanuläsi környezet ............................... 159