Skip to main content
mobile

L'Harmattan Open Access platform

  • Search
  • OA Collections
  • L'Harmattan Archive
Englishen
  • Françaisfr
  • Deutschde
  • Magyarhu
LoginRegister
  • Volume Overview
  • Page
  • Text
  • Metadata
  • Clipping
Preview
022_000145/0000

Algorythmics: Technologically and Artistically Enhanced Computer Science Education

  • Preview
  • PDF
  • Show Metadata
  • Show Permalink
Author
Zoltán Kátai
Series
Sapientia Books. Natural Sciences
022_000145/0010
  • Volume Overview
  • Page
  • Text
  • Metadata
  • Clipping
Page 11 [11]
  • Preview
  • Show Permalink
  • JPG
  • TIFF
  • Prev
  • Next
022_000145/0010

OCR

10 TARTALOM 7. Az AlgoRythmics tanuläsi kôrnyezet ............................. 61 7.1. Az AlgoRythmics tänckoreogräfia-gyüjtemény ................... 62 7.1.1. AlgoRythmics visszhang ................................. 65 7.2. AlgoRythmics animäciék .................................... 68 8. AlgoRythmics: tudomany és miivészet etnikai hatarok nélkiil (4. tanulmäny) .......................................,...... 73 8.1. Müvészetkôzeli elemekkel gazdagított multikulturális informatikaoktatäs ......................................... 73 8.2. Interkulturälis programozäsoktatés Erdélyben ................... 76 8.2.1. Eredmények ........................................... 78 8.3. Kôüvetkeztetések ...................................,....... 80 9. Amikor látó diákok programoznak vak számítógépeket (5. tanulmäny) .............................................. 83 9.1. Elméleti hâttér ...................................,,.,.... 83 9.2. Levezényelt algoritmusok ................................... 85 9.3. Az elrejtés mint módszer a hatékonyabb algoritmusvizualizäciéhoz ...86 9.4. A kisérlet ... 0... eee eee eee 87 9.4.1. Eredmények ........................................... 88 9.5. Kôüvetkeztetések .....................................,..... 90 10. Algoritmikus és számítógépes gondolkodás: human vs. real szakos diákok (6. és 7. tanulmány) . . . . . . . . . . . . . . . . . 93 10.1. À ,,két kultüra” ......................,,,,,,,4,,,,,,,4,, 94 10.2. Hogyan fejleszthető az algoritmikus, illetve szämitégépes gondolkodäs? ........................... 96 10.3. À motiväcié szerepe ....................................... 98 10.4. À kisérlet .........................,.,.,.,.,.,.,...,.2 100 10.5. Eredmények a diákok teljesítménye szempontjából . . . . . . . . . . . . . 103 10.6. Eredmények a diákok motivációja szempontjából ... . . . . . . . . . . . 105 10.6.1. A kutatás korlätai ..............................,...... 110 10.7. Kévetkeztetések 2... ee eee eee 110 11. A megújult AlgoRythmics környezet ........................... 115 11.1. A kibővült AlgoRythmics kollekcié ......................... 115 11.1.1. Algoritmusvizualizációk 2D-ben . . .. ..................... 115 11.1.2. Üj téncstilusok ....................................... 117 11.1.3. Üj algoritmuscsalädok ................................. 117 11.1.4. Feler6sôdôtt AlgoRythmics visszhang .................... 121 11.2. Atänctölaködig ........................................ 123

Structural

Custom

Image Metadata

Image width
1949 px
Image height
2776 px
Image resolution
300 px/inch
Original File Size
867.49 KB
Permalink to jpg
022_000145/0010.jpg
Permalink to ocr
022_000145/0010.ocr

Links

  • L'Harmattan Könyvkiadó
  • Open Access Blog
  • Kiadványaink az MTMT-ben
  • Kiadványaink a REAL-ban
  • CrossRef Works
  • ROR ID

Contact

  • L'Harmattan Szerkesztőség
  • Kéziratleadási szabályzat
  • Peer Review Policy
  • Adatvédelmi irányelvek
  • Dokumentumtár
  • KBART lists
  • eduID Belépés

Social media

  • Facebook
  • Instagram
  • LinkedIn

L'Harmattan Open Access platform

LoginRegister

User login

eduId Login
I forgot my password
  • Search
  • OA Collections
  • L'Harmattan Archive
Englishen
  • Françaisfr
  • Deutschde
  • Magyarhu