Direkt zum Inhalt
mobile

L'Harmattan Open Access platform

  • Suche
  • OA Kollektionen
  • L'Harmattan Archive
Deutschde
  • Englishen
  • Françaisfr
  • Magyarhu
AnmeldenRegistrieren
  • Buch Übersicht
  • Seite
  • Text
  • Metadaten
  • Clipping
Vorschau
022_000110/0000

Teológia és tanulás: a változás lehetősége. Az Evangélikus Hittudományi Egyetem oktatóinak és doktoranduszainak tanulmánykötete

  • Vorschau
  • PDF
  • Zeige Metadaten
  • Permanenten Link anzeigen
Title (EN)
Theology and Learning: the Possibility of Change
Field of science
Teológia / Theology (13036), Pedagógia / Pedagogy (12910)
Series
Teológia és…
Type of publication
tanulmánykötet
022_000110/0223
  • Buch Übersicht
  • Seite
  • Text
  • Metadaten
  • Clipping
Seite 224 [224]
  • Vorschau
  • Permanenten Link anzeigen
  • JPG
  • TIFF
  • zurück
  • Weiter
022_000110/0223

OCR

DaMOAH, Benjamin — KKALO, Xolani: Constructivist Mentor. Influence of Mentor Teachers on Mentees. Journal for Educators, Teachers and Trainers, 15. évf. 2024/1. sz. 62—71. 0. https://doi.org/10.47750/jett.2024.15.01.007 Ey, Lillian T. et al.: Does mentoring matter? A multidisciplinary meta-analysis comparing mentored and nonmentored individuals. Journal of Vocational Behavior, 72. évf. 2008/2. sz. 254-267. o. https://doi.org/10.1016%2Fj.jvb.2007.04.005 HUWE, Jennifer M. - JOHNSON, W. Brad: On being an excellent protégé. What graduate students need to know. Journal of College Student Psychotherapy, 17. évf. 2003/3. sz. 41-57. o. https://psycnet.apa.org/doi/10.1300/J035v17n03_04 INGERSOLL, Richard et al.: Seven Trends. The Transformation of the Teaching Force. CPRE Research Reports, 2018. https://files.eric.ed.gov/fulltext/ED593467.pdf. (Letöltes: 2024. jünius 29.) JOHANN Gyula: ,,...a ream bizottakat hiven pasztorolom...”: Felkészülés a lelkigondozói szerepre — a segítő beszélgetés. In: Balogné Vincze Katalin — Kodácsy-Simon Eszter — Seres-Busi Etelka (szerk.): Teolögia es tanulas — a változás lehetősége. Az Evangélikus Hittudományi Egyetem oktatóinak és doktoranduszainak tanulmánykötete. Evangélikus Hittudományi Egyetem — LHarmattan Kiadó — Luther Kiadó, Budapest, 2024. ( Teológia és... 1.) 220—232. o. https://doi.org/10.56037/978-963-380-281-6.17 KIARIE, Mary A. Wambui — MARU, Loice C. — CHERUIYOT, Thomas Kimeli: Leader personality traits and employee job satisfaction in the media sector, Kenya. The TOM Journal, 29. évf. 2017/1. sz. 133-146. o. https://doi-org/10.1108/TQM-09-2015-0117 KopÁcsy-Simon Eszter: A konstruktív tanulási modell elemei a Biblia tanulásképében. In: Balogné Vincze Katalin — Kodäcsy-Simon Eszter — Seres-Busi Etelka (szerk.): Teolögia és tanulás — a változás lehetősége. Az Evangélikus Hittudományi Egyetem oktatóinak és doktoranduszainak tanulmánykötete. Evangélikus Hittudományi Egyetem — LHarmattan Kiadó — Luther Kiadó, Budapest, 2024. (Teológia és... 1.) 63—79. o. https://doi. org/10.56037/978-963-380-281-6.05 KUMARI, Kalpina et al.: The interplay between leaders’ personality traits and mentoring quality and their impact on mentees’ job satisfaction and job performance. Frontiers in Psychology, 13. évf. 2022. 937470. https://doi.org/10.3389/fpsyg.2022.937470 LARSEN, Ellen et al.: Re-imagining teacher mentoring for the future. Professional Development in Education, 2023. https://doi.org/10.1080/19415257.2023.2178480 Nagy Krisztina: A mentorképzésrdl. In: Balogné Vincze Katalin — Kodacsy-Simon Eszter — Seres-Busi Etelka (szerk.): Teológia és tanulás — a változás lehetősége. Az Evangélikus Hittudományi Egyetem oktatóinak és doktoranduszainak tanulmánykötete. Evangélikus Hittudományi Egyetem — LHarmattan Kiadó — Luther Kiadó, Budapest, 2024. ( Teológia és... 1.) 190—205. o. https://doi.org/10.56037/978-963-380-281-6.15 PÁNGYÁNSZKY Ágnes: Gyakorlat, kontextus és teológiai reflexió: A teológiai képzés megújulásának új kölcsönhatásai. In: Balogné Vincze Katalin — Kodácsy-Simon Eszter — Seres-Busi Etelka (szerk.): Teológia és tanulás — a változás lehetősége. Az Evangélikus Hittudományi Egyetem oktatóinak és doktoranduszainak tanulmánykötete. Evangélikus Hittudományi

Strukturell

Custom

Image Metadata

Bild Breite
1926 px
Bild Höhe
2693 px
Bild Auflösung
300 px/inch
Dateigröße
1.34 MB
Permalink zum JPG
022_000110/0223.jpg
Permalink zur OCR
022_000110/0223.ocr

Links

  • L'Harmattan Könyvkiadó
  • Open Access Blog
  • Kiadványaink az MTMT-ben
  • Kiadványaink a REAL-ban
  • CrossRef Works
  • ROR ID

Contact

  • L'Harmattan Szerkesztőség
  • Kéziratleadási szabályzat
  • Peer Review Policy
  • Adatvédelmi irányelvek
  • Dokumentumtár
  • KBART lists
  • eduID Belépés

Social media

  • Facebook
  • Instagram
  • LinkedIn

L'Harmattan Open Access platform

AnmeldenRegistrieren

Benutzeranmeldung

eduId Login
Ich habe mein Passwort vergessen
  • Suche
  • OA Kollektionen
  • L'Harmattan Archive
Deutschde
  • Englishen
  • Françaisfr
  • Magyarhu