Aller au contenu principal
mobile

L'Harmattan Open Access platform

  • Rechercher
  • OA Collections
  • L'Harmattan Archive
Françaisfr
  • Englishen
  • Deutschde
  • Magyarhu
S'identifierS'inscrire
  • Présentation du journal
  • Page
  • Texte
  • Métadonnées
  • Découpage
Aperçu
022_000110/0000

Teológia és tanulás: a változás lehetősége. Az Evangélikus Hittudományi Egyetem oktatóinak és doktoranduszainak tanulmánykötete

  • Aperçu
  • PDF
  • Afficher les métadonnées
  • Afficher le lien permanent
Title (EN)
Theology and Learning: the Possibility of Change
Field of science
Teológia / Theology (13036), Pedagógia / Pedagogy (12910)
Series
Teológia és…
Type of publication
tanulmánykötet
022_000110/0223
  • Présentation du journal
  • Page
  • Texte
  • Métadonnées
  • Découpage
Page 224 [224]
  • Aperçu
  • Afficher le lien permanent
  • JPG
  • TIFF
  • Précédente
  • Suivant
022_000110/0223

OCR

DaMOAH, Benjamin — KKALO, Xolani: Constructivist Mentor. Influence of Mentor Teachers on Mentees. Journal for Educators, Teachers and Trainers, 15. évf. 2024/1. sz. 62—71. 0. https://doi.org/10.47750/jett.2024.15.01.007 Ey, Lillian T. et al.: Does mentoring matter? A multidisciplinary meta-analysis comparing mentored and nonmentored individuals. Journal of Vocational Behavior, 72. évf. 2008/2. sz. 254-267. o. https://doi.org/10.1016%2Fj.jvb.2007.04.005 HUWE, Jennifer M. - JOHNSON, W. Brad: On being an excellent protégé. What graduate students need to know. Journal of College Student Psychotherapy, 17. évf. 2003/3. sz. 41-57. o. https://psycnet.apa.org/doi/10.1300/J035v17n03_04 INGERSOLL, Richard et al.: Seven Trends. The Transformation of the Teaching Force. CPRE Research Reports, 2018. https://files.eric.ed.gov/fulltext/ED593467.pdf. (Letöltes: 2024. jünius 29.) JOHANN Gyula: ,,...a ream bizottakat hiven pasztorolom...”: Felkészülés a lelkigondozói szerepre — a segítő beszélgetés. In: Balogné Vincze Katalin — Kodácsy-Simon Eszter — Seres-Busi Etelka (szerk.): Teolögia es tanulas — a változás lehetősége. Az Evangélikus Hittudományi Egyetem oktatóinak és doktoranduszainak tanulmánykötete. Evangélikus Hittudományi Egyetem — LHarmattan Kiadó — Luther Kiadó, Budapest, 2024. ( Teológia és... 1.) 220—232. o. https://doi.org/10.56037/978-963-380-281-6.17 KIARIE, Mary A. Wambui — MARU, Loice C. — CHERUIYOT, Thomas Kimeli: Leader personality traits and employee job satisfaction in the media sector, Kenya. The TOM Journal, 29. évf. 2017/1. sz. 133-146. o. https://doi-org/10.1108/TQM-09-2015-0117 KopÁcsy-Simon Eszter: A konstruktív tanulási modell elemei a Biblia tanulásképében. In: Balogné Vincze Katalin — Kodäcsy-Simon Eszter — Seres-Busi Etelka (szerk.): Teolögia és tanulás — a változás lehetősége. Az Evangélikus Hittudományi Egyetem oktatóinak és doktoranduszainak tanulmánykötete. Evangélikus Hittudományi Egyetem — LHarmattan Kiadó — Luther Kiadó, Budapest, 2024. (Teológia és... 1.) 63—79. o. https://doi. org/10.56037/978-963-380-281-6.05 KUMARI, Kalpina et al.: The interplay between leaders’ personality traits and mentoring quality and their impact on mentees’ job satisfaction and job performance. Frontiers in Psychology, 13. évf. 2022. 937470. https://doi.org/10.3389/fpsyg.2022.937470 LARSEN, Ellen et al.: Re-imagining teacher mentoring for the future. Professional Development in Education, 2023. https://doi.org/10.1080/19415257.2023.2178480 Nagy Krisztina: A mentorképzésrdl. In: Balogné Vincze Katalin — Kodacsy-Simon Eszter — Seres-Busi Etelka (szerk.): Teológia és tanulás — a változás lehetősége. Az Evangélikus Hittudományi Egyetem oktatóinak és doktoranduszainak tanulmánykötete. Evangélikus Hittudományi Egyetem — LHarmattan Kiadó — Luther Kiadó, Budapest, 2024. ( Teológia és... 1.) 190—205. o. https://doi.org/10.56037/978-963-380-281-6.15 PÁNGYÁNSZKY Ágnes: Gyakorlat, kontextus és teológiai reflexió: A teológiai képzés megújulásának új kölcsönhatásai. In: Balogné Vincze Katalin — Kodácsy-Simon Eszter — Seres-Busi Etelka (szerk.): Teológia és tanulás — a változás lehetősége. Az Evangélikus Hittudományi Egyetem oktatóinak és doktoranduszainak tanulmánykötete. Evangélikus Hittudományi

structurelles

Custom

Image Metadata

Largeur de l'image
1926 px
Hauteur de l'image
2693 px
Résolution de l'image
300 px/inch
Taille du fichier d'origine
1.34 MB
Lien permanent vers jpg
022_000110/0223.jpg
Lien permanent vers OCR
022_000110/0223.ocr

Links

  • L'Harmattan Könyvkiadó
  • Open Access Blog
  • Kiadványaink az MTMT-ben
  • Kiadványaink a REAL-ban
  • CrossRef Works
  • ROR ID

Contact

  • L'Harmattan Szerkesztőség
  • Kéziratleadási szabályzat
  • Peer Review Policy
  • Adatvédelmi irányelvek
  • Dokumentumtár
  • KBART lists
  • eduID Belépés

Social media

  • Facebook
  • Instagram
  • LinkedIn

L'Harmattan Open Access platform

S'identifierS'inscrire

Connexion utilisateur

eduId Login
J'ai oublié mon mot de passe
  • Rechercher
  • OA Collections
  • L'Harmattan Archive
Françaisfr
  • Englishen
  • Deutschde
  • Magyarhu