DaMOAH, Benjamin — KKALO, Xolani: Constructivist Mentor. Influence of Mentor Teachers
on Mentees. Journal for Educators, Teachers and Trainers, 15. évf. 2024/1. sz. 62—71. 0.
https://doi.org/10.47750/jett.2024.15.01.007
Ey, Lillian T. et al.: Does mentoring matter? A multidisciplinary meta-analysis comparing
mentored and nonmentored individuals. Journal of Vocational Behavior, 72. évf. 2008/2.
sz. 254-267. o. https://doi.org/10.1016%2Fj.jvb.2007.04.005
HUWE, Jennifer M. - JOHNSON, W. Brad: On being an excellent protégé. What graduate stu¬
dents need to know. Journal of College Student Psychotherapy, 17. évf. 2003/3. sz. 41-57.
o. https://psycnet.apa.org/doi/10.1300/J035v17n03_04
INGERSOLL, Richard et al.: Seven Trends. The Transformation of the Teaching Force. CPRE
Research Reports, 2018. https://files.eric.ed.gov/fulltext/ED593467.pdf. (Letöltes: 2024.
jünius 29.)
JOHANN Gyula: ,,...a ream bizottakat hiven pasztorolom...”: Felkészülés a lelkigondozói
szerepre — a segítő beszélgetés. In: Balogné Vincze Katalin — Kodácsy-Simon Eszter —
Seres-Busi Etelka (szerk.): Teolögia es tanulas — a változás lehetősége. Az Evangélikus
Hittudományi Egyetem oktatóinak és doktoranduszainak tanulmánykötete. Evangélikus
Hittudományi Egyetem — LHarmattan Kiadó — Luther Kiadó, Budapest, 2024. ( Teológia
és... 1.) 220—232. o. https://doi.org/10.56037/978-963-380-281-6.17
KIARIE, Mary A. Wambui — MARU, Loice C. — CHERUIYOT, Thomas Kimeli: Leader perso¬
nality traits and employee job satisfaction in the media sector, Kenya. The TOM Journal,
29. évf. 2017/1. sz. 133-146. o. https://doi-org/10.1108/TQM-09-2015-0117
KopÁcsy-Simon Eszter: A konstruktív tanulási modell elemei a Biblia tanulásképében. In:
Balogné Vincze Katalin — Kodäcsy-Simon Eszter — Seres-Busi Etelka (szerk.): Teolögia
és tanulás — a változás lehetősége. Az Evangélikus Hittudományi Egyetem oktatóinak
és doktoranduszainak tanulmánykötete. Evangélikus Hittudományi Egyetem — LHar¬
mattan Kiadó — Luther Kiadó, Budapest, 2024. (Teológia és... 1.) 63—79. o. https://doi.
org/10.56037/978-963-380-281-6.05
KUMARI, Kalpina et al.: The interplay between leaders’ personality traits and mentoring
quality and their impact on mentees’ job satisfaction and job performance. Frontiers in
Psychology, 13. évf. 2022. 937470. https://doi.org/10.3389/fpsyg.2022.937470
LARSEN, Ellen et al.: Re-imagining teacher mentoring for the future. Professional Develop¬
ment in Education, 2023. https://doi.org/10.1080/19415257.2023.2178480
Nagy Krisztina: A mentorképzésrdl. In: Balogné Vincze Katalin — Kodacsy-Simon Eszter
— Seres-Busi Etelka (szerk.): Teológia és tanulás — a változás lehetősége. Az Evangélikus
Hittudományi Egyetem oktatóinak és doktoranduszainak tanulmánykötete. Evangélikus
Hittudományi Egyetem — LHarmattan Kiadó — Luther Kiadó, Budapest, 2024. ( Teológia
és... 1.) 190—205. o. https://doi.org/10.56037/978-963-380-281-6.15
PÁNGYÁNSZKY Ágnes: Gyakorlat, kontextus és teológiai reflexió: A teológiai képzés megúju¬
lásának új kölcsönhatásai. In: Balogné Vincze Katalin — Kodácsy-Simon Eszter — Seres-Busi
Etelka (szerk.): Teológia és tanulás — a változás lehetősége. Az Evangélikus Hittudományi
Egyetem oktatóinak és doktoranduszainak tanulmánykötete. Evangélikus Hittudományi