Skip to main content
mobile

L'Harmattan Open Access platform

  • Search
  • OA Collections
  • L'Harmattan Archive
Englishen
  • Françaisfr
  • Deutschde
  • Magyarhu
LoginRegister
  • Volume Overview
  • Page
  • Text
  • Metadata
  • Clipping
Preview
022_000075/0000

Az oktatási szektor alkalmazkodása a digitális transzformáció kihívásaihoz

  • Preview
  • PDF
  • Show Metadata
  • Show Permalink
Author
Horváth László
Title (EN)
Adaptation of the Education Sector to the Challenges of Digital Transformation
Field of science
ICT az oktatásban és a tanulásban / ICT in education and learning (12838), Oktatáspolitika / Education policy (12075)
Series
Metszéspontok
Type of publication
monográfia
022_000075/0194
  • Volume Overview
  • Page
  • Text
  • Metadata
  • Clipping
Page 195 [195]
  • Preview
  • Show Permalink
  • JPG
  • TIFF
  • Prev
  • Next
022_000075/0194

OCR

MELLÉKLET 193 " A diákok az adott technológiai megoldás segítségével kapnak különböző tanulási tartalmakat/feladatokat (pl. feladatkiadás Google Osztályterem segítségével). " A diákok az adott technológiai megoldás segítségével kapcsolódhatnak, interakcióba léphetnek egymässal/tananyaggal (pl. közösen szerkesztenek egy Google Dokumentumot). " A diákok az adott technológiai megoldás segítségével létrehozhatnak valamilyen új tartalmat, konkrét produktumot (pl. powerpoint prezentációt készítenek). " A diákokat nem érinti, nem használják az eszközt. " Nem szeretnék válaszolni. "26) Hogyan változtatta meg a választott digitális megoldás a korábbi pedagógiai megközelítését/gyakorlatát? (Ha több belyes válasz is van, kérjük, jelölje meg a legjellemzöbbet). " Az új technológiai megoldás gyakorlatilag helyettesíti akorábban alkalmazott megoldást (pl. hagyományos tábla helyett interaktív tábla). " Az új technológiai megoldás hatékonyabb tanulási-tanítási módszereket tesz lehetővé (pl. diákok egymás munkáit értékelik korrektúra módban a Google Dokumentumban). " Az új technológiai megoldás nemcsak javította a tanulási-tanítási módszereket, hanem alapvetően átalakította a pedagógiai megközelítésemet, ahogyan a tanulási-tanítási folyamatról gondolkozom (pl. szöveges esszé helyett a diákok egy szerkesztett videóban mutatják be a feladatot). " Nem változott a korábbi gyakorlatom. " Nem szeretnék válaszolni. GÁTLÓ TÉNYEZŐK 27) Milyen tényezők nehezítik a meglévő digitális megoldások hatékony felhasználását a tanulási-tanítási folyamat támogatására? (Kérjük, jelölje be az összes jellemző állítást!) t- 28) Milyen tényezők nehezítik új digitális megoldások hatékony bevezetését az Önök intézményében a tanulási-tanítási folyamat támogatására? (Kérjük, jelölje be az összes jellemző állítást!) " Az intézmény infrastrukturális ellátottsága nem megfelelő. " Pénzügyi források hiánya. " Digitális pedagógiai kompetenciák hiánya. " Bizonytalanság a digitális megoldások bevezetésének szükségességével kapcsolatban. " A digitális megoldásokkal és az általuk jelentett kockázatokkal kapcsolatos félelem. " Időhiány a digitális megoldások oktatási folyamatba való beépítéséhez.

Structural

Custom

Image Metadata

Image width
1867 px
Image height
2670 px
Image resolution
300 px/inch
Original File Size
1 MB
Permalink to jpg
022_000075/0194.jpg
Permalink to ocr
022_000075/0194.ocr

Links

  • L'Harmattan Könyvkiadó
  • Open Access Blog
  • Kiadványaink az MTMT-ben
  • Kiadványaink a REAL-ban
  • CrossRef Works
  • ROR ID

Contact

  • L'Harmattan Szerkesztőség
  • Kéziratleadási szabályzat
  • Peer Review Policy
  • Adatvédelmi irányelvek
  • Dokumentumtár
  • KBART lists
  • eduID Belépés

Social media

  • Facebook
  • Instagram
  • LinkedIn

L'Harmattan Open Access platform

LoginRegister

User login

eduId Login
I forgot my password
  • Search
  • OA Collections
  • L'Harmattan Archive
Englishen
  • Françaisfr
  • Deutschde
  • Magyarhu