OCR Output

208 I Digitális média és történetmesélés a felsőoktatásban

79-92). Budapest: ELTE Eötvös Kiadó, Eötvös Loránd Tudományegyetem.
http://www.eltereader.hu/media/02/2016/Interaktiv_Oktatasinformatika_
READER. pdf

Lanszki, A. (2015b). A digitális történetmesélés relevanciája a tanárképzésben. In
Falus Iván (Ed.), Felkészülés a pályára, felkészülés az életre (pp. 89-97). Eger:
Líceum Kiadó.

Lanszki, A. (2016a). Digitális történetmesélés és tanulói tartalom(re)konstrukció.
Új Pedagógiai Szemle, 66(3-4), 82-88. http://folyoiratok.ofi.hu/uj-pedagogiai¬
szemle/digitalis-tortenetmeseles-es-tanuloi-tartalomrekonstrukcio

Lanszki, A. (2016b). Intertextualitás Lars von Trier Táncos a sötétben című filmjé¬
ben. Tánctudományi Közlemények, 8(1), 71-84.

Lanszki A. (2016c). A digitális történet mint önreprezentáció a Magyar Táncmű¬
vészeti Főiskola hallgatói körében. Egy nem reprezentatív felmérés eredmé¬
nyei. In Bolvari-Takacs Gabor, Németh Andras, & Perger Gabor (Eds.), Tanc
és társadalom. V. Nemzetközi Tánctudományi Konferencia a Magyar Táncmű¬
vészeti Főiskolán 2015. november 17-18. (pp. 148-155). Budapest: Magyar
Táncművészeti Főiskola.

Lanszki, A. (2017). A digitális történetmesélés mint komplex tanulásszervezési el¬
járás. In Lanszki Anita (Ed.), Digitális történetmesélés a nevelési-oktatási fo¬
lyamatban (pp. 22-43). Eger: Líceum Kiadó.

Lanszki, A. (2018). A digitális történetmesélés mint tanulásszervezési eljárás tanu¬
lástámogató és kompetenciafejlesztő hatása az oktatási folyamatban [Doktori
disszertáció]. Eszterházy Károly Egyetem.

Lanszki, A. (2019). Tanulói kreativitás fejlesztése digitális történetmesélés segítségével.
Iskolakultúra, 29(4-5), 71-85. https://doi.org/10.14232/ISKKULT.2019.4-5.71

Lanszki, A. (2020). Művészetalapú részvételi akciókutatási módszerek. In Lanszki
Anita (Ed.), Bevezetés a tánccal kapcsolatos kutatások módszertanába (pp.
149-156). Budapest: Magyar Táncművészeti Egyetem.

Lanszki, A. (2021). A digitális történetmesélés etikai és jogi vonatkozásai. Pannon
Digitális Pedagógia, 1(1). https://padipe.mftk.uni-pannon.hu/index.php/pdp/
article/view/32

Lanszki, A., & Kunos, N. (2021). Using Digital Storytelling to Address School-Related
Burnout Among 10-11 Grade Students. Journal of Educational Sciences, 22(1),
3-17. https://doi.org/10.35923/JES.2021.1.01

Lanszki, A. & Papp-Danka, A. (2017). Digitális történetmesélés alkalmazása
természetudományos témájú tantárgyi tartalmak feldolgozásában. Nevelés¬
tudomány, 5(2), 26-44. https://doi.org/10.21549/NTNY.18.2017.2.3

Larsen, S. F. (1996). Memorable books: Recall of reading and its personal contexts.
In Kreutz, R. J., & MAcNealy, M. S. (Eds.), Empirical Approaches to Literature
and Aesthetics. Norwood, NJ: Ablex Publishing.

Laszlo, J. (1996). Three Forms of Knowledge in Empirical Study of Interpretation of
Literary Narratives. In Kreutz, Roger J. & MacNealy, Mary Sue (Eds.), Empirical
Approaches to Literature and Aesthetics (pp. 635-644). Norwood, NJ: Ablex.