OCR Output

Irodalomjegyzék [ 207

nulmányok a neveléstudomány köréből, 2013. Tanulás és környezete. pp. 1-22.
Budapest: MTA Pedagógiai Tudományos Bizottság.

Kotluk, N., & Kocakaya, S. (2016). Researching and evaluating digital storytelling
as a distance education tool in physics instruction: An application with pre¬
service physics teachers. Turkish Online Journal of Distance Education, 17(1),
87-99. https://doi.org/10.17718/tojde.59900

Kottler, J. A. (2015). Stories We’ve Heard, Stories We’ve Told: Life Changing Narratives
in Therapy and Everyday Life. New York: Oxford University Press.

Kovács, A. B. (1998). A narratolögia összeällitäs ele. Metropolis, 2(1) https://met¬
ropolis.org.hu/a-narratologia-osszeallitas-ele-1

Kovács, A. B. (2002). Film és elbeszélés. In uő., A film szerint a világ (pp. 7-84).
Budapest: Palatinus.

Kovács, A. B. (2009). Mozgóképelemzés. Budapest: Palatinus Kiadó.

Kovács, A. B., g Papp-Zipernovszky, O. (2019). Causal Understanding in Film
Viewing. EMPIRICAL STUDIES OF THE ARTS, 37(1), 3-31.

Köfalvi, T. (2006). E-tanítás. Információs és kommunikációs technológiák felhasz¬
nálása az oktatásban, Alapismeretek a tanári mesterségre készülők számára.
Budapest: Nemzeti Tankönyvkiadó.

Krathwohl, D.R., Bloom, B.S. & Masia, B.B. (1973). Taxonomy of Educational
Objectives, the Classification of Educational Goals. Handbook II: Affective Do¬
main. New York: David McKay Co., Inc.

Kubinger-Pillmann, J. (2022). Digitalis torténetmesélés a tanárképzésben. In So¬
mogyvari Lajos & Toth Jozsef (Eds.). Humén tudományok: pedagógusképzés
és tananyagfejlesztés 2. Budapest: Akadémiai Kiado.

Kuijpers, M. M., Hakemulder, F, Balint, K., Doicaru, M. M., & Tan, E. S. (2017).
Towards a new understanding of absorbing reading experiences. In M. Kuijpers,
F Hakemulder, E. Tan, K. Balint, & M. Doicaru (Eds.), Narrativ Absorption (Vol.
27, pp. 29-47). (Narrative Absorption). John Benjamin Publishing Company.

Kulcsar-Szab6, Z. (1996). Irodalom/térténet(i)/kanon(ok). Szövegek között: Bu¬
dapesti és szegedi tanulmányok az irodalomelmelet/törtenet köreböl, 1, 16-38.

Kun, B., Hamrak, A., Kenyhercz, V., Demetrovics, Z., & Kal, Z. (2021). Az egész¬
ségromlas és az egészségmagatartás-változás kvalitatív vizsgálata munkafüg¬
gők körében. Magyar Pszichologiai Szemle, 76(1), 101-126. https://akjournals.
com/view/journals/0016/76/1/article-p101.xml

Lambert, J. (2002/2013). Digital storytelling, Capturing Lives, Creating Community.
Computers (4th ed.). New York - London: Routledge. https://doi.org/10.1016/
S0097-8493(01)00172-8

Lanszki, A. & Horvath, K. (2017). Digitális történetmesélés. In Horváth Kata,
Oblath Marton, Lanszki Anita, Teszary Judit, Csosz6 Gabriella & Takacs Ga¬
bor. A Sajátszínház módszerei. Művészet alapú részvételi kutatás (pp. 29-60).
Budapest: LHarmattan.

Lanszki, A. (2015a). A tanulói aktivitás szerepe a digitális történetmesélésben. In
Papp-Danka Adrienn & Lévai Dóra (Eds.), Interaktív oktatásinformatika (pp.