OCR Output

6. Netnográfia
7. A narratív digitális játékok képességfejlesztő hatásának kutatása
8. Kutatásetikai és jogi kérdések

IV. Történetmesélés és a 21. századi tanulás

1. A történetmesélés digitális formái a konstruktivista és a konnektivista
tanuláselmélet tükrében

2. A digitális narratívaalkotás hatása a tanulás kognitív és érzelmi-akarati
tényezőire

3. A digitális történetmesélés értelmezése a Bloom-taxonómia alapján

4. À TPCK-modell és a digitális történetmesélés

5. A digitalis narrativaalkotas értelmezése a SAMR- és a PICRAT-modell
segítségével

6. Képességek és digitális narratívaalkotás a DigCompEdu, az ISTE
és a 21. századi készségek rendszerében

7. A MOOC-ok és a történetmesélés

V. Digitális média és történetmesélés a felsőoktatás kurzusaiban
1. Üzleti képzés
2. Bölcsészettudományok és művészeti felsőoktatás
2.1. Narratívumok alkotása a bölcsészettudományi és művészeti
felsőoktatásban
2.2. Narratívumok rendszerezése, megőrzése a könyvtáros-levéltáros
képzésben
2.3. Újságírás
3. Társadalomtudományok
3.1. Pedagógusképzés
3.2. Pszichológusképzés
3.3. Szociälis segitöszakmäk
4. Orvos- és egészségtudomany

Szakkifejezések jegyzéke
Irodalomjegyzék

Egyéb források

116
120
121

129

134

137

141

145

149

153
157

163
164
169

169

171
172
174
174
177
180
182

185

193

223