6. Netnográfia
7. A narratív digitális játékok képességfejlesztő hatásának kutatása
8. Kutatásetikai és jogi kérdések
IV. Történetmesélés és a 21. századi tanulás
1. A történetmesélés digitális formái a konstruktivista és a konnektivista
tanuláselmélet tükrében
2. A digitális narratívaalkotás hatása a tanulás kognitív és érzelmi-akarati
tényezőire
3. A digitális történetmesélés értelmezése a Bloom-taxonómia alapján
4. À TPCK-modell és a digitális történetmesélés
5. A digitalis narrativaalkotas értelmezése a SAMR- és a PICRAT-modell
segítségével
6. Képességek és digitális narratívaalkotás a DigCompEdu, az ISTE
és a 21. századi készségek rendszerében
7. A MOOC-ok és a történetmesélés
V. Digitális média és történetmesélés a felsőoktatás kurzusaiban
1. Üzleti képzés
2. Bölcsészettudományok és művészeti felsőoktatás
2.1. Narratívumok alkotása a bölcsészettudományi és művészeti
felsőoktatásban
2.2. Narratívumok rendszerezése, megőrzése a könyvtáros-levéltáros
képzésben
2.3. Újságírás
3. Társadalomtudományok
3.1. Pedagógusképzés
3.2. Pszichológusképzés
3.3. Szociälis segitöszakmäk
4. Orvos- és egészségtudomany
Szakkifejezések jegyzéke
Irodalomjegyzék
171
172
174
174
177
180
182