Bárdos Jenő 2002. A kiejtés fontossága és pontossága. Iskolakultúra.
139-152. http://www.iskolakultura.hu/ikultura-folyoirat/documents/
books/Nyelvpedag%F3gia.pdf
Bárdos Jenő 2000. Az idegen nyelvek tanításának elméleti alapjai és
gyakorlata. Nemzeti Tankönyvkiadö, Bp., 45-54, 108-128.
Csonka Csilla 2005. Módszertani gondolatok a magyar ábécé tanításáról.
THL2/1. Balassi Bälint Kulturälis Intézet, Bp., 111-117. http://epa.
oszk.hu/01400/01467/00005/pdf/104-112kep.pdf
Medgyes Péter 1999. A nyelvtanár. A nyelvtanítás módszertana. Bp.,
Corvina.
Szende Virág (szerk.), Ház A., Makra H. 2000. Hangoskönyv. Kiejtés- és
beszédtanító program külföldieknek. I-V. Magyar Nyelvi Intézet, Bp.
Szende Virág 2005. A fonetika nyelvpedagógiai vetülete. THL2/1.
Balassi Bálint Kulturális Intézet, Bp., 38-46., http://epa.oszk.
hu/014.00/01467/00001/pdf/038-046.pdf
http://ecl.hu/wp-content/uploads/ECLNYELVVIZSGAKOVETELMENYEL
pdf