Skip to main content
mobile

L'Harmattan Open Access platform

  • Search
  • OA Collections
  • L'Harmattan Archive
Englishen
  • Françaisfr
  • Deutschde
  • Magyarhu
LoginRegister
  • Page
Preview
arc_000134/0000

Keresni az újat szüntelen…: tanulmánykötet Halász Gábor tiszteletére

  • Preview
Series
Metszéspontok
arc_000134/0226
  • Page
Page 227 [227]
  • Preview
  • Show Permalink
  • JPG
  • TIFF
  • Prev
  • Next
arc_000134/0226

OCR

226 KOPP ERIKA — PESTI CSILLA Society, Vol. 25, Emerald Group Publishing, 115-145. https://doi.org/10.1108/S1479367920140000025012 Wenger, E. 1998. Communities of Practice. Learning, Meaning, and Identity (Learning in Doing. Social, Cognitive and Computational Perspectives). Cambridge University Press, Cambridge doi:10.1017/CBO9780511803932 Whitty, G.; Furlong, J. (eds.) 2017. Knowledge and the Study of Education. An international e xploration. Symposium Books, Oxford https://doi.org/10.15730/books.100 Zeichner, K. 2010. „Rethinking the Connections Between Campus Courses and Field Experiences.” Journal of Teacher Education, 61. évf., 1-2. sz. 89-99.

Structural

Custom

Image Metadata

Image width
1867 px
Image height
2670 px
Image resolution
300 px/inch
Original File Size
344.04 KB
Permalink to jpg
arc_000134/0226.jpg
Permalink to ocr
arc_000134/0226.ocr

Links

  • L'Harmattan Könyvkiadó
  • Open Access Blog
  • Kiadványaink az MTMT-ben
  • Kiadványaink a REAL-ban
  • CrossRef Works
  • ROR ID

Contact

  • L'Harmattan Szerkesztőség
  • Kéziratleadási szabályzat
  • Peer Review Policy
  • Adatvédelmi irányelvek
  • Dokumentumtár
  • KBART lists
  • eduID Belépés

Social media

  • Facebook
  • Instagram
  • LinkedIn

L'Harmattan Open Access platform

LoginRegister

User login

eduId Login
I forgot my password
  • Search
  • OA Collections
  • L'Harmattan Archive
Englishen
  • Françaisfr
  • Deutschde
  • Magyarhu