OCR
298 + FELHASZNÁLT IRODALOM SCHELLING, Friedrich Wilhelm Joseph 1997 Filozófiai levelek adogmatizmusról és a kriticizmusról. Magyar Filozófiai Szemle (3-4): 541-594. http://minerva.elte.hu/mfsz/mfsz_9734/WEISS. pdf (letöltés: 2012. augusztus 29.). SEDGWICK, David 1994 The Wounded Healer. Countertransference from a Jungian Perspective. New York: Routledge. SCHÜTZ, Alfred 1984 Az idegen. In: HERNÁDI Miklós (vál.): Fenomenolögia a tärsadalomtudományban. Válogatás. Budapest: Gondolat Kiadó, 405—413. SCHOEN, David E. 2020 The War of the Gods in Addiction: C. G. Jung, Alcoholics Anonymous, and Archetypal Evil. Asheville, N.C.: Chiron Publications. SMITH, Annette R. 2007 The Social World of Alcoholics Anonymous. How It Works. New York — Lincoln — Shanghai: iUniverse, Inc. SONTAG, Susan 1983 A betegség mint metafora. Budapest: Európa Könyvkiadó. SPICER, Paul 2001 Culture and Restoration of Self among Former American Indian Drinkers. Social Science ® Medicine 53: 227-240. SPRADLEY, James P. 1979 The Ethnographic Interview. New York: Holt, Rinehart and Winston, Inc. STEFFEN, Vibeke 1997 Life Stories and Shared Experience. Social Science #) Medicine 45 (1): 99-111. STÖRIG, Hans Joachim 1997 _ A filoz6fia vildgtérténete. Budapest: Helikon Kiado. SUZUKI, Daisetz Teitaro 1989 Előadások a zen-buddhizmusról. In: FROMM, Erich - SUZUKI, Daisetz Teitaro: Zen-buddhizmus és pszichoanalízis. Budapest: Helikon Kiadó. SWORA, Maria Gabrielle 2001a Commemoration and the Healing of Memories in Alcoholics Anonymous. Ethos 29 (1): 58-77. 2001b Personhood and Disease in Alcoholics Anonymous: A Perspective from the Anthropology of Religious Healing. Mental Health, Religion and Culture 4 (1): 1-21, SZASZ, Thomas S. 2001 Szertartásos kémia. Budapest: Új Mandátum Könyvkiadó. 2002 Az elmebetegség mítosza. A személyes magatartás elméletének alapjai. Budapest: Akadémiai Kiadó. SZÁSZ Anna 2011 Boldog józanodók. Az Anonim Alkoholisták Magyarországon. Budapest: Sík Kiadó.