BALASSA Péter: , Mint egy nyitott borotva...". Georg Büchner Woyzeck-töredékéről és a sze¬
gények antropológiájáról, in Balassa Péter: A másik színház, Budapest, Magvető, 1989,
79-122.
BERECZ Zsuzsa: Tänckepesseg. Az ArtMan Egyesület munkäjäröl, Szinhaz, 50. evf., 2017/4,
10-13.
BoAL, Augusto: A Förum Szinhäz kezdeti formäi, ford. Hunyady Reka, in Udvarhelyi Eva
Tessza (szerk.): A felszabadítás pedagógiája. A kritikai pedagógia elmélete és gyakorlata,
Budapest, Közélet Iskolája, 2022, 331—342.
CASTELLUCCI, Romeo: Az állati lét a színpadon, ford. Oláh Tamás, Iheatron, 16. évf., 2022/3,
147-149. https://doi.org/10.55502/the.2022.3.147
CzısoLy Ádám (szerk.): Szinhdzi nevelési és szinhdzpedagégiai kézikonyv, Budapest, InSite
Drama, 2017.
CZIRÁK Ádám: Partizipation, in Erika Fischer-Lichte — Doris Kolesch — Matthias Warstat
(Hg.): Metzler Lexikon Theatertheorie, Stuttgart-Weimar, Springer, 2014, 242-248. https://
doi.org/10.1007/978-3-476-05357-2_15
CSÁKI Judit: Pincétől a padlásig. Schilling Árpád rendező, a Krétakör vezetője, magyarnarancs.
hu, 2011. október 20. https://magyarnarancs.hu/szinhaz2/pincetol a padlasig - schil¬
ling arpad rendezo a kretakor vezetoje-77150
CSEKE Ákos: Önmagam és mások kormányzása. A törődés etikai, politikai és teológiai di¬
menziója a kései Foucault-nál, Magyar Filozófiai Szemle, LXI. évf., 2017/4, 168—182.
Deck, Jan - UMATHUM, Sandra (Hg.): Postdramaturgien, Berlin, Neofelis, 2020.
EIERMANN, André: Posztspektakuläris szinhäz es az elöadäs alteritäsa, in Cziräk Ädäm (szerk.):
Kortars tancelmeletek, ford. Kerekes Amälia, Budapest, Kijärat, 2013, 141-171.
FISCHER-LICHTE, Erika: A performativitas esztetikaja, ford. Kiss Gabriella, Budapest, Balas¬
si, 2009.
FREIRE, Paul: Az elnyomottak pedagögiäja, ford. Bajusz Klära, Fordulat, 37. evf., 2021/1,
236-244.
GaBNAI Katalin: Dramajatekok. Bevezetés a dramapedagögiaba, Budapest, Helikon, 2015.
Han, Byung-Chul: Pszichopolitika. A neoliberalizmus és az uj hatalomtechnikdk, ford. Csor¬
das Gabor, Budapest, Typotex, 2014.
Han, Byung-Chul: A kiégés tarsadalma, ford. Miklódy Dóra, Budapest, Typotex, 2019.
HERCczoG Noémi: Újszemélyesség. A kortárs magyar színház új irányai, Színház, 48. évf.,
2015/4, 7-13.
HERczoG Noémi: Létezés-impró. A valóságszimulációs improvizáció. Beszélgetés Kárpáti
Péterrel, in Herczog Noémi (szerk.): Dogmaszínház: Egyfelvonásosok, Budapest, Színház- és
Filmművészeti Egyetem, 2019, 7—19.
JAKFALVI Magdolna: A színházi előadás fogalma a digitális média korában, Iheatron, 13. évf.,
2014/1, 23—27.