SziT6 Imre: A drámajáték mint társas befolyásolás és korrektív emocionális tapasztalat, in
Kaposi László (szerk.): Drámapedagógiai olvasókönyv, Budapest, II. Kerületi Kulturális
Közhasznú Nonprofit Kft., 2013, 27—34.
SZIVÁK Judit: Reflektív elméletek, reflektív gyakorlatok, Budapest, ELTE Eötvös, 2014.
TAKÁCS Gábor: A dramatikus tevékenység rendszerezése, in Lipták Ildikó (szerk.): Dráma¬
pedagógia a hátrányos helyzetű tanulók integrált nevelésének szolgálatában, Budapest,
Educatio Társadalmi Szolgáltató Közhasznú Társaság, 2008, 32—37.
TAKÁCs Gábor: , Konstruktív" dráma, avagy a tanítási dráma kapcsolódása a konstruktivista
pedagógia néhány alapfogalmához, in Deme János (szerk.): , Konstruktív" dráma, Budapest,
Káva Kulturális Műhely — AnBlokk Egyesiilet, 2009, 26-44.
TORGYIK Judit: Tanulás a múzeumpedagógia módszereivel, Budapest, Eötvös, 2018.
Tór Éva: Tanulási környezetek, Educatio, 17. évf., 2008/2, 183-192.
VAJDA Zsuzsanna — KósA Éva: Neveléslélektan, Budapest, Osiris, 2005.
VÁRADI Judit: A koncertpedagógia szerepe a művészeti oktatásban, in Dombi Józsefné — Varjasi
Gyula (szerk.): A zenepedagögia új eredményei, Szeged, Szegedi Tudományegyetem JGYPK
Művészeti Intézet Ének-zene Tanszék, 2019, 134—142.
VÁRADI Judit: A művészeti nevelés helyzete és szerepe a 21. században, Budapest, Balassi,
2023.
VÁSÁRHELYI Tamás: Múzeum és iskola kapcsolatáról, in Vásárhelyi Tamás — Kárpáti Andrea
(szerk.): Múzeumi tanulás, Budapest, Magyar Természettudományi Múzeum -— Typotex,
2011, 244—250.
VÉGVÁRI Viktória: A bábszínház nézője. Az interaktív bábjátéktól a részvételi bábszínházig,
doktori értekezés, Budapest, Színház- és Filmművészeti Egyetem, 2021. https://archiv.szfe.
hu/doktori-dolgozat/vegvari-viktoria/
ZaLay Szabolcs: Konstruktiv dramapedagögia, PhD-disszertäciö, Veszprem, Pannon Egyetem
BTK, 2008. https://konyvtar.uni-pannon.hu/doktori/2008/Zalay_Szabolcs_dissertation.
pdf
ZSOLNAI Anikó — RÂCZ Anna — RACZ Kata: Szociális és érzelmi tanulás az iskolában, Isko¬
lakultura, XXV. évf., 2015/10, 59-68. https://doi.org/10.17543/ISKKULT.2015.10.59