OCR Output

TÉNYEK ÉS KÖVETKEZTETÉSEK

KozMA Tamás: A nevelésszociológia alapjai, Budapest, Tankönyvkiadó, 1977.

KÖRMENDY Zsolt: Koncertpedagógia. A befogadóvá nevelés új útja, doktori értekezés, Buda¬
pest, ELTE PPK, 2016.

KRICSFALUSI Beatrix: Aktivitás — részvétel — interpasszivitás, avagy van-e nézője az alkal¬
mazott színháznak?, in Görcsi Péter — P. Müller Péter — Pandur Petra — Rosner Krisztina
(szerk.): A színpadon túl. Az alkalmazott színház és környéke, Pécs, Kronosz, 2016, 17—29.

MEREI Ferenc - V. BINET Ägnes: Gyermeklelektan, Budapest, Gondolat, 1993.

Mödszertani Füzetek, 1-7. köt., Budapest, Szinhaz- és Filmmüveszeti Egyetem, 2019-2021.

NAHALKA Istvän: Tul a falakon. Az iskolán kívüli nevelés módszerei, Budapest, Gondolat
Kiadói Kör — ELTE BTK Neveléstudományi Intézet, 2003.

NEuUDOLD Júlia: A kőszínház mint közösségi tér. Művészetközvetítés és kapcsolódás a városhoz,
doktori értekezés, Budapest, Színház- és Filmművészeti Egyetem, 2019. https://archiv.szfe.
hu/wp-content/uploads/2020/02/DI_Neudold-J%C3%BAlia_doktori.pdf

NovÁK Géza Máté: Nevelésen innen, művészeten túl: alkalmazott dráma és színház Magyar¬
országon, in Buda András — Kiss Endre (szerk.): Interdiszciplináris pedagógia és a tanesz¬
közök változó regiszterei, Debrecen, Debreceni Egyetem BTK, Nevelés- és Művelődéstu¬
dományi Intézet, 2018, 83—92.

PAP Gábor Papesz: A dramatikus zene felfedezése, Budapest, Selinunte, 2022.

PATONAY Anita: A színházi nevelési előadások (TIE) hagyománya Magyarországon. Az 1970¬
és 1980-as évek gyermek- és ifjúsági előadásainak emlékezete, doktori értekezés, Budapest,
Színház- és Filmművészeti Egyetem, 2021. https://archiv.szfe.hu/wp-content/
uploads/2022/02/PatonaAnita_doktoriertekezes.pdf

PuszTAI Gabriella (szerk.): Nevelésszociológia. Elméletek, közösségek, kontextusok, Debrecen,
Debreceni Egyetem, 2020.

RADó Péter: Az iskola jövője, Budapest, Noran, 2017.

RÓBERT Júlia: A TIE előadás dramaturgiai sajátosságai, DLA-disszertáció, in Golden Dániel
(szerk.): A részvételi színházi nevelés módszertana, Budapest, Színház- és Filmművészeti
Egyetem, 2021, 13-83.

ROMANKOVICS Edit: A Résztvevő Színháza, Budapest, Káva Kulturális Műhely, 2010.

SEBŐK Borbála: A színházi nevelés dramaturgiája. Dramaturgiai kérdések a Káva Színházi
Nevelési Műhely négy előadása kapcsán, doktori értekezés, Budapest, Színház- és Film¬
művészeti Egyetem, 2013. https://archiv.szfe.hu/doktori-dolgozat/sebok-borbala/

STÖCKERT Károlyné: Személyiséglélektan nevelőknek, Budapest, Eötvös, 1999.

SZAUDER Erik: Inkluziv neveles - ddámapedagógia. Kézikönyv a pedagógusképző intézmények
számára, Budapest, Sulinova, 2006.

SZEMESSY Kinga — VÉGVÁRI Viktória: Performansz alapú táncos/bábos részvételi játékok,
Theatron, 15. évf., 2021/1, 54-69. https://doi.org/10.55502/the.2021.1.54

Színház és Pedagógia: elméleti és módszertani füzetek, 1-13. köt., Budapest, Káva Kulturális
Műhely, 2009-2022.

+ 66 ¢