OCR Output

ELőszó

IRODALOMJEGYZÉK

ADORJÁN Viktor: A Laboratórium — Az opolei-wroctawi színházi Laboratórium tevékenysége
és utóélete 1995-től napjainkig, Budapest, Magyar Műhely — Ráció, 2015.

BonD, Edward: The Hidden Plot, London, Methuen, 2000. https://doi.org/10.5040/9781408164303

BREN, Vida Cerkvenik: Miert nem az utcán csináljuk? Interaktív utcaszínházi kézikönyv, ford.
Németh Nikolett Anna, Pintér Géza, Pécs, Sinum Színházi Műhely Egyesület, 2019.

77-84.

GóczA Anita: Hangosító 48. — Vidékiség: tabuk és dilemmák. Háda Fruzsinät, Kelemen
Kristófot, Kricsfalusi Beatrixot és Nagy Zsoltot Gócza Anita kérdezte, Színház.net, 2024.
február 22. https://szinhaz.net/2024/02/22/hangosito-48-videkiseg-tabuk-es-dilemmak/

GROTOWSKI, Jerzy: Az ünnep, ford. Pályi András, Színház, 33. évf., 2000/különszám, 2-6.

JAszay Tamas: Koriilirdsok. Fejezetek a Krétakör Színház történetéből 1995-2011, PhD-disz¬
szertáció, Szeged, Szegedi Tudományegyetem, 2013. http://doktori.bibl.u-szeged.hu/id/
eprint/1924/

KRICSFALUSI Beatrix: Teatralitas és medialitäs, avagy miert nem definiälhatö „a” szinhäz?,
Jatekter, 9. evf., 2020/4, 3-18.

KURZENBERGER, Hajo: Der kollektive Prozess des Theaters. Chorkörper-Probengemeinschaften¬
theatrale Kreativität, Bielefeld, transcript, 2009. https://doi.org/10.1515/9783839412084

RADOSAVLJEVIG, Duska: A heterarchikus rendezö: egy huszonegyedik szäzadi szerzöi modell,
ford. Tamäs Ägnes, Ungväri Zrinyi Ildik6, Jatéktér, 11. évf., 2022/3, 29-43.

ROSELT, Jens (Hg.): Seelen mit Methode. Schauspieltheorien vom Barock bis zum
postdramatischen Theater, Berlin, Alexander, 2005.

2,»

TAKÁCs Gábor: , Konstruktív" dráma avagy a tanítási dráma kapcsolódása a konstruktivista

pedagógia néhány alapfogalmához, in Deme János (szerk.): , Konstruktív"
Káva Kulturális Műhely — AnBlokk Egyesiilet, 2009, 26-44.
WIHSTUTZ, Benjamin — HoEscH, Benjamin (Hg.): Neue Methoden der Theaterwissenschaft,

Bielefeld, transcript, 2020. https://doi.org/10.1515/9783839452905

drama, Budapest,

«lle