A központ még nem rendelkezik saját irodával
vagy szolgáltatási helységekkel, kurzusterem¬
mel, hanem más szervezeti egységekkel osztozik
a tereken.
A szolgáltatási helységek, a kurzustermek és az
iroda, ahol a kollégák napi szinten dolgoznak,
nem egy helyszínen van.
A központ saját helységekkel rendelkezik és ezek
nehézség nélkül elérhetőek.
A munkatársak számára biztosítottak a munka¬
végzéshez szükséges helyiségek: iroda, kurzuste¬
rem, tárgyaló.
A terek barátságosak és felszereltek, de még nem
felelnek meg minden a módszertani kívánalom¬
nak.
A központ könnyen megközelíthető és elérhető
helyen van.
A munkatársak számára elengedő hely és eszköz
áll rendelkezésükre a munkavégzéshez: önálló
tanulási terekkel (kurzusterem, minta tanterem,
tárgyaló, funkcionálisan alakítható terek).
A központ terei barátságosak, oktatástechnológia
eszközökkel felszereltek, módszertanilag átgon¬
dolt kialakítással rendelkeznek.
Az FEK-t egy oktatókból álló munkacsoport veze¬
ti (esetlegesen órakedvezmény fejében), vagy egy
oktató / adminisztratív vagy egyéb munkavállaló,
aki esetlegesen részmunkaidőben dolgozik.
A feladat az oktatásfejlesztés hátterének kialakí¬
tása.
A központ a szervezetlenség és a kapacitás hiánya
miatt még nehezen tud eleget tenni a kéréseknek.
A központ rendelkezik megbízott oktatásfejlesz¬
tővel. A vezető még nem feltétlenül teljes munka¬
időben irányítja a központot.
Viszonylag kevés munkatárssal rendelkezik, de
legalább az egyikőjüknek van oktatásfejlesztési
háttere.
Az egység kapacitása nem feltétlenül elegendő az
összes oktatói megkeresés ellátására.
Az FFK-nak kijelölt munkatársai vannak, ahol a
vezető már főállásban a központban dolgozik, de
emellett lehetnek más beosztásai is.
A személyzeti állomány jelentős, pl. koordináto¬
rok, csoportvezetők, módszertani / oktatásinfor¬
matikai szakértők, oktatók, kutatók, hallgatókat,
teljes vagy részmunkaidőben. Többen rendelkez¬
nek oktatásfejlesztési háttérrel.
A központ állománya képes a legtöbb vagy min¬
den szolgáltatási igényt teljesíteni, és elegen van¬
nak az operatív szükségletek ellátására.
A központ saját weblapja még kialakítás alatt van,
vagy még csak alapinformációkat tartalmaz (hely,
kontaktinfó, események). Mérlegelik, hogyan és
milyen segédanyagokat töltsenek fel.
Az FEK weboldala könnyen áttekinthető, folya¬
matosan karban tarott és már oktatási segédanya¬
gok is elérhetőek rajta.
A központ széleskörű online jelenléttel rendelke¬
zik. A hozzá tartozó online felületeket rendszere¬
sen frissítik, jól strukturáltak. Sokféle segédanya¬
got tesz közzé (pl. letölthető anyagok, e-learning
tananyag, webináriumok, hírlevél, blog, linkgyűj¬
temény).
KOMMUNIKÁCIÓ ÉS
REPUTÁCIÓ
A központ leginkább az eseményekkel kapcso¬
latban kommunikál e-mailben, esetleg szóró¬
lapokon, plakátokon keresztül, vagy informális
módon. Az FEK felmérést készít, hogy jobban
megértse az oktatók igényeit (pl. kar, szakterület,
oktatói szerepkör alapján).
A központ rendszeresen küld e-mailt, hírlevelet,
megjelenik a közösségi médiában.
Kezd egyre elismertebbé válni azáltal, hogy
programjai reagálnak az oktatói és egyéb mun¬
kavállalói igényekre. Egyes szakterületek/oktatói
szerepkörök túl-, míg mások alulreprezentáltak
lehetnek a részvételben.
Bizonyos programok már kifejezetten egy-egy
szakterületnek vagy oktatói csoportnak, közös¬
ségnek szólnak.
A központ proaktív módon, időben ad tájékozta¬
tást programjairól hírlevelek, közösségi posztok
vagy különböző rendezvények formájában. A köz¬
pont jó hírnevet szerzett az oktatói igényekre re¬
agáló programjai révén, az egyetem különböző
helyszínein tovább építik népszerűségüket.
A programokon magas a részvételi arány, a ren¬
dezvények elérhetőek minden oktató számára.