Célzottan MI témakör, pl.: chatbotok használata, e
promptírás
A kutatás támogatása, pl.: adatvizualizáció e
Oktatástervezés, pl.: tanulási eredmény alapú tervezés e
Ertékelés és visszajelzés, pl.: formativ és szummativ e
Minőségbiztosítási célok támogatása, pl.: e
nemzetköziesites, inkluzivitäs
Adminisztráció támogatása, pl.: irodai szoftverek e
A Központ egyes területekhez kapcsolódó aktuális kurzuskínálatát, a célok és főbb
tevékenységek rövid tartalmi leírását a honlapon érhetjük el (2. kép):
Az IKT Kutatóközpont
belső workshopjai
1. Szakmai elkötelezettség
A csempékre kattintva
érheté el az egyes
DigCompEdu területekhez
tartozö konkret workshopok
leiräsa.
A foglalkozäsok 90 percesek,
online és kontakt módon is
megvalósulhatnak.
6. A digitális kompetenciák
1. Értékelés 5. Tanulók támogatása
megszerzésének támogatása
2. kép. A Központ egyes területhez kapcsolódó aktuális kurzuskínálata, IKT Kutatóközpont
honlapja, 2024
3.1.3 Fejlesztés — Bottom up
2022-től kezdődően minden oktató és nem oktató munkavállalónak lehetősége van
személyes konzultáció (F) keretében egyéni kérdésekkel, problémákkal fordulni az IKT
Kutatóközpont munkatársaihoz. A foglalást a KRE Office365 fiókkal rendelkező munka¬
vállalói bejelentkezés után lehet megtenni az erre kialakított Outlook Booking felületen
keresztül. A felületen a Központ munkatársainak szakértői profilja alapján először az
adott kollégát, majd ehhez kapcsolódóan a pontos napot és napszakot lehet kiválasztani.
Bár az összegyetemi mentorhálózat létrehozását 2021-ben kezdeményezte a Ku¬
tatóközpont, és lazább keretek között, kezdetben még informális módon el is indult
az együttműködés a felkért oktatókkal, a hálózat végleges formája 2023-ra alakult ki: