3.1.4 Visszacsatoläs és kapcsol6d6 reflexiG sn
3.2 Kurzusadminisztraciés és kommunikációs felületek ...
3.3 Szakmai közösségépítés és piaci együttműködések .....
3.4 Meghatärozo mérfôldkôvek — ôsszefoglalé ütravalé nn
4. À HÂLÔZATOK EREJE: LOKALIS ÉS GLOBÂLIS SZINERGIÂK ss 72
4.1 Hazai felséoktatés-feilesztési együttmükôdések, h4lézatok 73
4.1.1 MRK Felséoktatasi Modszertani és Oktatasinformatikai FOrum ....... eee 73
4.1.2 MTA Felsőoktatás-pedagógiai Albizottsäg nr 75
4.1.3 Közös irodalomgyűjtemény: módszertani kézikönyvek, adaptálható
j6gyakorlatok sr 77
4.2 Nemzetközi felsöoktatäs-fejlesztesi együttmüködesek, hälözatok ou... cesses 80
4.3 Kapcsolédé felséoktatäsi erny6szervezetek ns 82
5. REELEXIÓT, ÉRTÉKELÉST ÉS TERVEZÉST TÁMOGATÓ
KERETRENDSZEREK 84
5.1 A HITS (Hub, Incubator, Temple, Sieve) keretrendszer ss 86
5.2 Az ACE-POD-Métrix keretrendszer serres 88
5.3 PROF-XXI keretrendsZer ssrnnnnnnrrrnnneneennneneerrrerenenenenenenee 89
5.4 Kihiväsok: eszközvälasztäs és értékelési nehézségek 91
6. ZÄRSZÖ 93
SZERZŐI BEMUTATKOZÁS 96
EELHASZNÄLT IRODALOM 98
MELLÉKLETEK 107
1. sz. melléket:
A hazai felséoktatés-fejlesztési kôzpontok ss sees eeerereeee ére értétéééses 108
2. sz. melléklet:
Oktatäsfejlesztök ,t0l4DÉl” renier, 111
3. sz. melléklet:
Kérdőív felsőoktatás-fejlesztő egységek vezetőinek — 2024. .................................... 112
4.. sz. melléklet:
felsőoktatás-fejlesztési szervezetek ............................. sss see ee ese eeeéetete eretet tettére éttééses 118
5. sz. melléklet:
hazai és nemzetkôzi rendez vények ss 121
6. sz. melléklet:
A POD-mátrix értékelő keretrendszer magyar fordítása ........................................ 122