Skip to main content
mobile

L'Harmattan Open Access platform

  • Search
  • OA Collections
  • L'Harmattan Archive
Englishen
  • Françaisfr
  • Deutschde
  • Magyarhu
LoginRegister
  • Volume Overview
  • Page
  • Text
  • Metadata
  • Clipping
Preview
022_000120/0000

Iskoláskorú gyermekek egészségmagatartása, 2022. A WHO-val együttműködésben megvalósuló nemzetközi kutatás nemzeti jelentése – legújabb adatok és trendek az elmúlt húsz évben

  • Preview
  • PDF
  • Show Metadata
  • Show Permalink
Title (EN)
Health Behaviour in School-Aged Children, 2022. Health Behaviour in School-aged Children (HBSC) A WHO-collaborative Cross-National Study 2022 National Report – newest data and trends from the last twenty years
Field of science
Egészségmonitorozó rendszerek / Health monitoring systems (11713), Egészségmagatartás / Health behaviour (12396), Egészségfejlesztés / Health promotion (12407)
Series
RendSzerTan
Type of publication
tanulmánykötet
022_000120/0174
  • Volume Overview
  • Page
  • Text
  • Metadata
  • Clipping
Page 175 [175]
  • Preview
  • Show Permalink
  • JPG
  • TIFF
  • Prev
  • Next
022_000120/0174

OCR

8. TESTI ÉS LELKI EGÉSZSÉG " 173 "| 86 A FIUK 27 %-A, A LÁNYOK 42%-1 TARTJA MAGÁT KÖVÉRNEK. Testkép A kérpÉs ) Milyennek tartod magad? (Túl soványnak / Egy kicsit soványnak / Körülbelül megfelelőnek / Egy kicsit kövérnek / Túl kövérnek) Az 5-11. osztályos tanulók kevesebb mint fele tartja testalkatát (tápláltsági állapotát) megfelelőnek, míg több mint harmaduk kövérnek látja magát (8.6. ábra). Majdnem minden ötödik fiatal valamilyen mértékben soványnak gondolja magát. A további elemzésekhez a , túl sovanynak” és az ,,egy kicsit sovanynak”, valamint a , túl kövérnek" és az ,egy kicsit kövérnek" kategóriákat összevontuk, így háromkategóriás változóval dolgoztunk.

Structural

Custom

Image Metadata

Image width
1913 px
Image height
2705 px
Image resolution
300 px/inch
Original File Size
554.26 KB
Permalink to jpg
022_000120/0174.jpg
Permalink to ocr
022_000120/0174.ocr

Links

  • L'Harmattan Könyvkiadó
  • Open Access Blog
  • Kiadványaink az MTMT-ben
  • Kiadványaink a REAL-ban
  • CrossRef Works
  • ROR ID

Contact

  • L'Harmattan Szerkesztőség
  • Kéziratleadási szabályzat
  • Peer Review Policy
  • Adatvédelmi irányelvek
  • Dokumentumtár
  • KBART lists
  • eduID Belépés

Social media

  • Facebook
  • Instagram
  • LinkedIn

L'Harmattan Open Access platform

LoginRegister

User login

eduId Login
I forgot my password
  • Search
  • OA Collections
  • L'Harmattan Archive
Englishen
  • Françaisfr
  • Deutschde
  • Magyarhu