Direkt zum Inhalt
mobile

L'Harmattan Open Access platform

  • Suche
  • OA Kollektionen
  • L'Harmattan Archive
Deutschde
  • Englishen
  • Françaisfr
  • Magyarhu
AnmeldenRegistrieren
  • Buch Übersicht
  • Seite
  • Text
  • Metadaten
  • Clipping
Vorschau
022_000120/0000

Iskoláskorú gyermekek egészségmagatartása, 2022. A WHO-val együttműködésben megvalósuló nemzetközi kutatás nemzeti jelentése – legújabb adatok és trendek az elmúlt húsz évben

  • Vorschau
  • PDF
  • Zeige Metadaten
  • Permanenten Link anzeigen
Title (EN)
Health Behaviour in School-Aged Children, 2022. Health Behaviour in School-aged Children (HBSC) A WHO-collaborative Cross-National Study 2022 National Report – newest data and trends from the last twenty years
Field of science
Egészségmonitorozó rendszerek / Health monitoring systems (11713), Egészségmagatartás / Health behaviour (12396), Egészségfejlesztés / Health promotion (12407)
Series
RendSzerTan
Type of publication
tanulmánykötet
022_000120/0150
  • Buch Übersicht
  • Seite
  • Text
  • Metadaten
  • Clipping
Seite 151 [151]
  • Vorschau
  • Permanenten Link anzeigen
  • JPG
  • TIFF
  • zurück
  • Weiter
022_000120/0150

OCR

7. EGÉSZSÉGKOCKÁZATI MAGATARTÁSOK " 149 7.26. ÁBRA 7.27. ÁBRA Problémás videójáték-használati tünetet mutató Videójátékozáshoz kapcsolódóan virtuális javakat vásárló tanulók arányai nem és évfolyam szerint (N = 3361) tanulók arányai nem és évfolyam szerint (N = 3414) I Fiúk INNI Lányok II Fiúk III Lányok 30 60 53,1 23,0 49,8 Problémásak aránya (%) 5 > Väsärlök aränya (%) ox ne 9. 11% Evfolyam Evfolyam A 2018-as felméréshez képest a lányok körében szignifikánsan gyakrabban jellemző legalább egy gyakran jelenlévő problémás videójáték-használati tünet. A tanulók 30,890-a számol be arról, hogy az elmúlt év során költött már pénzt virtuális javak vásárlására videójátékokban. A fiúk (51,690) a lányokhoz képest (13,4%) szignifikánsan gyakrabban vásárolnak ilyen virtuális javakat. Ez mindkét évfolyamon igaz (7.27. ábra), ugyanakkor az évfolyamok között nem figyelhetünk meg szignifikáns különbséget. A tanulók közel kétharmada soha nem vásárol virtuális javakat (7.28. ábra). A fiúkhoz képest (39,490) a lányok körében szignifikánsan gyakrabban fordul eld (84,0%), hogy soha nem vásároltak még virtuális javakat. A vásárlók több mint felének (58,1%) mindig, míg több mint tizedének (12,1%) soha nem tudnak a szülei a vásárlásról. A 11. osztályosok esetében szignifikánsan kisebb arányban tudnak mindig a vásárlásról a szülők (51,4%), mint a fiatalabbaknal (63,5%). A fiuk és lányok között egyik évfolyamon sincs különbség. 7.28. ÁBRA Szülői monitorozás gyakorisága a videójátékozáshoz pénzért vásárolt virtuális javakra vonatkozóan a 9-11. osztályos tanulók körében (N — 3393) Soha nem vásárol virtuális javakat e Soha nem tudnak a szülők arról, hogy virtuális javakat vásárol Néha tudnak a szülők arról, hogy virtuális javakat vásárol Mindig tudnak a szülők arról, hogy virtuális javakat vásárol

Strukturell

Custom

Image Metadata

Bild Breite
1913 px
Bild Höhe
2705 px
Bild Auflösung
300 px/inch
Dateigröße
843.27 KB
Permalink zum JPG
022_000120/0150.jpg
Permalink zur OCR
022_000120/0150.ocr

Links

  • L'Harmattan Könyvkiadó
  • Open Access Blog
  • Kiadványaink az MTMT-ben
  • Kiadványaink a REAL-ban
  • CrossRef Works
  • ROR ID

Contact

  • L'Harmattan Szerkesztőség
  • Kéziratleadási szabályzat
  • Peer Review Policy
  • Adatvédelmi irányelvek
  • Dokumentumtár
  • KBART lists
  • eduID Belépés

Social media

  • Facebook
  • Instagram
  • LinkedIn

L'Harmattan Open Access platform

AnmeldenRegistrieren

Benutzeranmeldung

eduId Login
Ich habe mein Passwort vergessen
  • Suche
  • OA Kollektionen
  • L'Harmattan Archive
Deutschde
  • Englishen
  • Françaisfr
  • Magyarhu