10 = ISKOLASKORU GYERMEKEK EGESZSEGMAGATARTASA
Pszichoszomatikus tünetek
Szubjektív jóllét
Magányosság
Énhatékonyság
Észlelt stressz
Depresszív hangulat
KRÓNIKUS EGÉSZSÉGÜGYI PROBLÉMÁK
A COVID-19-JÁRVÁNY HATÁSAI
ÖSSZEFOGLALÁS
IRODALOM
9. SZAKMAPOLITIKAI AJÁNLÁSOK
HELYZETELEMZÉS ÉS TÉMAKÖRÖNKÉNTI JAVASLATOK
Legfontosabb közösségek: a család, a barátok és az iskola
Elektronikusmédia-használat
Egészségtámogató magatartások
Egészségkockázati magatartások
Lelki egészség
ÁTFOGÓ SZAKMAPOLITIKAI JAVASLATOK
Javasolt fejlesztési területek
Iskolai egészségfejlesztés
Környezeti stratégiák alkalmazása
IRODALOM
ANGOL NYELVŰ ÖSSZEFOGLALÓK - SUMMARY
METHODOLOGY
SOCIO-DEMOGRAPHIC BACKGROUND
SOCIAL SETTINGS: FAMILY AND SCHOOL
PEER RELATIONS
HEALTH PROMOTING BEHAVIOURS
RISK BEHAVIOURS
PHYSICAL AND MENTAL HEALTH
180
184
186
188
189
190
191
194
196
199
205
206
208
209
210
212
212
213
214
216
219
221
223
225
227
229
232
234