Annak ellenére, hogy Laxmi Dubey dalai meglehetősen hasonlítanak egymásra,
és a zenei világ helyett inkább a szövegtartalomra és a látványvilágra helyezik a
hangsúlyt, a hindutva pop többi előadója nem tér el nagyban a bollywoodi zene
vagy akár a kurrens popzenei irányzatok trendjeitől. Gyakran különösen sokat
merítenek már létező populáris műfajokból, melyre érdekes példát jelent a hin¬
dutva pop és a bhódzspuri popzene kapcsolata. A bhódzspuri nyelvű popzene
elsősorban az észak-indiai Bihár tagállamban készül, eladási számait tekintve az
egyik legnagyobb regionális piac az indiai zeneiparban, azonban mivel a sztereo¬
típiák szerint közönsége elsősorban a Bihár tagállamban és egyéb észak-indiai
tagállamokban élő szegényebb és jellemzően iskolázatlanabb rétegek közül kerül
ki, abhódzspuri kultúra és annak fogyasztói gyakran válnak negatív sztereotípiák
áldozatává (Kumar 2018: 62).
A bhódzspuri popzene hangzásvilágában a hindí pop régebbi korszakait idézi,
legjellemzőbb hangszere a szintetizátor, ami azonban a legfontosabb, az az, hogy
jól táncolható zenei műfaj. Nyelve bhódzspuri, a hindí egy kelet-indiai dialektusa,
szövege pedig általában a női szépség különböző dimenzióit, illetve egyéb hétköz¬
napi témákat dolgoz fel. Fontos eleme a látványvilág, szinte minden bhódzspúri
videoklipben szerepel egy hastáncos ruhákba, vagy kihívó száríba öltözött teltebb
táncosnő, akinek az énekes előadja dalát, illetve akivel a többi háttértáncos is tán¬
colhat. Ilyen például a nagy népszerűségnek örvendő , Lollypop lagelu" [Lolipop
lágélú] (kb. , Nyalókának tűnsz") című dal (előadó: Pawan Singh, 2015), amely
2023 novemberében 226 milliós nézettségnél tart YouTube-on. A dalszöveg a vi¬
deoklipben szereplő nő külsejét és vonzerejét dicséri: amikor ajkait vörös rúzzsal
festi ki (jellemzően bhódzspuri kiejtéssel , lipishtick", az angol / sztenderd hindí
,lipstick" helyett), akkor olyan ellenálhatatlan, mint egy nyalóka, amikor pedig
a csípőjét riszálja, akkor a bhódzspuri régió különböző részeit földrengésszerű
sokkhatás éri.