Radikális fordulat azonban, hogy az első néhány sor után a Senájá általa megsze¬
mélyesített Rádhá nemcsak panaszkodással reagál Krisna hűtlenségére, hanem
ő maga is újabb udvarlók után néz. Amikor a népdalokat idéző bevezető taktusok
után modernebb hangzásvilág jelenik meg, a főszereplő attitűdje is megváltozik.
Senájá felsorolja Krisna összes bűnét, a vajtolvajlástól a szívtolvajlásig, és jelzi, hogy
számára ez a kapcsolat ebben a formában nem megfelelő. Krisna udvarlását nem
tartja elégségesnek, mert a dal refrénje szerint , Rádhá többet akar". A dal refrénje
arégies hindí nyelvet idéző bevezető sorokkal ellentétben már nemis hindíül, ha¬
nem angolul van, és azt tárgyalja, hogy Rádhá a táncparketten épp újabb partnert
keres, mert Krisnát már unalmasnak tartja. A Rádhá és Krisna mítosz használata
így virágnyelven figyelmezteti a csalfa férfit, hogy emberelje meg magát, különben
elképzelhető, hogy a modern Rádhá egy új Krisna után fog nézni.
A dalban a három főszereplő, Senájá, Róhan és Abhi egymással táncolnak, és
Senájá először Abhit próbálja meggyőzni arról, hogy legyen az új udvarlója a hűt¬
len Krisna-Róhan helyett. Abhi azonban igyekszik felhívni Senájá figyelmét arra,
hogy Krisnából is csak egy van, és a hibái ellenére sem fog ugyanolyan csodás férfit
találni magának, mint Krisna. Ehhez csatlakozik Róhan is, aki Krisna nevében
jelzi, hogy Rádhá attitűdjét más férfi sem viselné el, és különben sincs rászorulva
arra, hogy őt próbálja megbékíteni, amikor annyi más gópí lesi a kegyeit. Róhan
kezdeti hozzáállása és Abhi húzódozása ellenére Senájá terve azonban mégiscsak
működik, eléri azt, hogy Róhant sikerül valamennyire féltékennyé tennie, és egy
kis időre Senájára figyel a többi lány helyett.
Annak ellenére azonban, hogy a dal végére Senájá-Rádhá és Róhan-Krisna ki¬
békülnek, a dalszöveg mégiscsak egy újfajta, kritikusabb szemléletmódot villant fel,
és felteszi azt a kérdést, hogy vajon Rádhának miért is kellene ölbe tett kézzel várnia
a csalfa Krisnára. Ez a modern értelmezés természetesen nem nyerte el mindenki
tetszését, hiszen — mint azt már tárgyaltuk - a Rádhá-Krisna féle transzgresszív
kapcsolat az idők folyamán mégis a szentté vált. Tehát az, hogy a dal refrénje Rádhá
szépségére úgy utal, hogy , Rádhá szexi testét" említi, közharagot váltott ki, és a