Newton, L. H. 1995: The Many Faces os Corporate Code. In Hoffman - Frederick:
Business Ethics. McGraw-Hill Co, New York.
Pulay Gy. 2014: A korrupció megelőzése a szervezeti integritás megerősítése által.
Penzügyi Szemle, 59 (2), 151-166. https://www.asz.hu/storage/files/files/pen¬
zugyiszemle/2014/pulay_2014_2.pdf?download=true
OECD: Managing Conflict of Interest in Public Service: OECD Giudelines and
country experiences. [Az összeferhetetlenseg kezelese a közszolgálatban, OECD
Iránymutatások és az egyes országok tapasztalatai], 24—25. www.oecd.org/cor¬
ruption/ethics/48994419.pdf
Racelis, A. D. 2014: Examining the Global Financial Crisis from a Virtue Theory
Lens. Asia-Pacific Social Science Review, 14 (2). 23-38.
Salamonné Huszti A. 1994: Uj áramlatok a stratégiaalkotásban: A vízió és misszió
szerepe a fejlett ipari országok vállalatainak vezetésében. Vezetéstudomány, 25
(12). 5-12.
Schein, E. 1985: Organisational Culture and Leadership. Jossey-Bass, San Francisco.
Szegedi, K. 2001: 4 magyar vállalatok etikai érzékenysége. PhD-értekezés, Miskolci
Egyetem Gazdaságtudományi Kar, Miskolc.
Steinmann, H. — Lohr, A. 1994: Grundlagen der Unternehmensethik. Schaffer¬
Poeschef Verlag, Stuttgart.
Takacs S. 2003: Szervezetfejlesztés. In Chikán A. — Wimmer A. (szerk.): Uzleti
fogalomtär. Alinea Kiadö, Budapest.
Trevino, L. K. 1992: Moral Reasoning and Business Ethics: Implications for
Research, Education and Management. Journal of Business Ethics, 11 (5-6).
445-459.
Vitel, S. J. — Nwachukwu, S. L. - Barnes, J. H. 1993: The Effects of Culture on
Ethical Decision-Making: An application of Hofstedes Typology. Journal of
Business Ethics, 12 (10). 753-760.