1.3 A mepfestett id6 apôridi ....................................................
1.3.1 A dramaturgiai redukcid, avagy a szinpadkép evidencidja. Képszinpad és szinpadkép . ......
1.3.2 A dréma és a festmény eltér6 ideje. À ,pillanat” fétise ..............................
1.3.3 A hic et nunc a monoszcenikus képszinpadon: a pillanat logikai kiterjesztése és a drámai
jelen tér—idő-struktúrája ...............................,.,,.44220000 e ee
1.3.4 A cselekmény egysége és a dramaturgiai megkülônbüztetés ..........................
1.4. Az indukcié môdszere. , Realizmus” és tapasztalat ................................
2 ADRAMAJATEK LETELMELETETOL A FESTESZET „ONTOLÖGIAI KEPLETEIG”:
TEORETIKUS SEGÉDMODELLEK ..............................................
2.1 Gadamer a mü létmédjärél: a jâték modellje ....................................
2.2 A drámai mű immanenciája: az antiteátrális impulzus
(Peter Szondi, Stanley Cavell, Michael Fried) ....................................
2.3 A befogadó új szerepköre: az antiretorikus impulzus (Michael Fried, Wolfgang Kemp) . . . . . .
2.3.1 Wolfgang Kemp és a ,befogadäsesztétikai megküzelités” ............................
2.3.2 A retorika csapdéja (1) .....................................................
2.3.3 A befogadé a képben van: az ,implicit nézô” rembrandti invenciôja ...................
2.4 A jelenlét elbällitäsa és az esztétikai tapasztalat eseményszerűsége
(Hans Ullrich Gumbrecht) ..................................................
2.5 Max Imdahl és az ikonika kihiväsa ............................................
2.6 Merleau-Ponty és a modern festészet , ontológiai képlete". A Caravaggio-kapcsolat
médszertani jelentôsége ....................................................
3 ADRAMA-PROBLEMA HELYE A REMBRANDT-KUTATASBAN ......................
3.1 Egy probl&matörteneti elözmeny: a Bialostocki-Bauch vita és az „ikonogräfai stilus”
3.1.1 Jan Bialostocki és a ,kerettém4k” ikonolégidja ....................................
3.1.2 Kurt Bauch: Rembrandt ,ikonogräfiai stilusa” és az üj müvészetfogalom ................