196 AZ OKTATASI SZEKTOR ALKALMAZKODASA A DIGITALIS TRANSZFORMACIO ..,
Pedagógia BA műhelymunka és Tudományos Diákköri Dolgozat (Baksa Lóránt,
Csipke Ágnes, Gutai Lili, Szilágyi Dorka):
— Pilot-kutatás: Pedagógusok digitális eszközhasználatának vizsgálata a
TPACK modell tükrében
- OTDK különdíjas dolgozat: A digitális oktatási innovációk szerepe
a technológia integráció támogatásában alkalmazkodás a digitális
transzformáció kihívásaihoz általános iskolai pedagógusok körében
A projektet támogató Szakmai Tanácsadó Testület tagjai:
— Bognár Amália, magyar-történelem szakos tanár (Mobilis — Győr Digitális
Élményközpont, A tanulás jövője MOOC)
— Lengyelné dr. Molnár Tünde, egyetemi docens (EKE IK, Digitális
Technológia Intézet)
— Dr. habil. Molnár György, egyetemi docens (ÓE)
— Dr. habil. Ollé János, egyetemi docens (PE MFIK, Digitális Módszertani
Intézet)
— Orosz Beáta, doktorandusz (BME Műszaki Pedagógiai Tanszék)
— Pelle Veronika, egyetemi tanársegéd (BCE Kommunikáció és Szociológia
Intézet)
- Prievara Tibor, angoltanär, IK’T-szakertö, TanärBlog, Hashtag.school
— Dr. Racskó Réka, egyetemi adjunktus (EKE IK, Humáninformatika Tanszék)
További résztvevők, együttműködők:
— Kutatási és projektasszisztensek: Töth-Czopyk Zsombor (2020-2022),
Csipke Ágnes (2022—2023)
— Nemzetközi együttműködés a moszkvai Higher School of Economics
Oktatási Innovációs Laboratórium munkatársaival