Szakdolgozatok
2022-2023. tanev:
— Baksa Löränt (pedagögia BA): Digitälis ätälläs az oktatäsban — hätränyos
helyzetű diákokkal foglalkozó általános iskolák tapasztalatai
— Csipke Ágnes (pedagógia BA): Az online oktatás tanulságai: apedagógusok
által használt digitális megoldások értékelése és sikertényezőinek vizsgálata
a DiO2 adatbázisa mentén
— Gutai Lili (pedagógia BA): A digitális transzformáció az oktatásban —
A technológia elfogadást és használatot meghatározó szervezeti tényezők
vizsgálata
— Horváth Adél Gréta (pedagógia BA): Digitális transzformáció az oktatásban
— az online platformok használata a COVID járvány alatti távolléti oktatás
során
— Szilágyi Dorka (pedagógia BA): Digitális transzformáció a nevelésben —
A digitális transzformáció és a digitális innovációk vizsgálata az oktatásban
— Sisa Barbara (közösségszervező BA): A digitális transzformáció hatásai a
munkavállalói képességekre kis- és középvállalkozásokban
— Sanchez Rojas Lizeth Dayana (MARIHE): Exploring digital transformation
within the MARIHE program
— Erdenebat Tuul (educational sciences MA): Digital transformation in
education — technology acceptance and use oflearning managamant systems
at ELTE
2021-2022. tanév:
- Bibok Szabina (pedagögia BA): Digitälis innoväciök az ältalänos iskoläkban
(az Innova kutatáshoz kapcsolódóan)
— Szoszin Jekatyerina Andrejevna (pedagógia BA): Digital transformation in
education: the case of Skysmart
— Voit-Antal Artur (pedagógia BA): Digital transformation in education:
English teaching in language MOOCs
— Dorjpalam Tserendejid (neveléstudomäny MA): Technology Integration in
Education: The influence of Mongolian secondary school teachers digital
pedagogical competencies on their technology acceptance
— Hidayati Irma Nur (neveléstudomany MA): The Impact of Automatic
Writing Evaluation Grammarly on Students’ Writing Skills
— Marisa Ayu (neveléstudomany MA): Technology adaptation in education:
International students’ perspective in Hungarian Higher Education
Institutions