192 AZ OKTATASI SZEKTOR ALKALMAZKODASA A DIGITALIS TRANSZFORMACIO ..,
 
" Az online tanítás keretében elsődleges célom, hogy minden fontos információt
 átadjak a diákoknak.
 
" Az online tanítás keretében törekszem arra, hogy a diákok használható
 jegyzetekkel rendelkezzenek.
 
" Az online tanítás keretében odafigyelek arra, hogy a legfontosabb tartalmakat
 tőlem vagy az általam adott forrásokból (videók, szövegek) szerezzék meg
 
 
PEDAGÓGIAILAG TUDATOS ESZKÖZHASZNÁLAT
 
*22) Kérjiik, adja meg annak a digitális megoldásnak a nevét, amelyet az elmúlt
 évben leggyakrabban használt. (Ilyen megoldásnak minősülbet bármely digitális
 termék [platform, szolgáltatás, portál stb.], amelyet tanításhoz használt)
 
"23) Milyen gyakran használta a kiválasztott digitális megoldást a jelenlegi tan¬
 
 
évben?
 
" Néhány órán használtam.
 
e Körülbelül az órák felén használtam.
 
" A legtöbb órán használtam.
 
" Minden vagy majdnem minden órán használtam.
 
" Nem tudok/nem szeretnék válaszolni.
 *24) Milyen célokra használja leggyakrabban a választott megoldást? Ha több
 célra is használja, kérjük, a legjellemzőbbet jelölje meg!
 
e Prezentáció, tanulói/tanári előadás.
 
" Számonkérés, dolgozatok értékelése.
 
* Ora végi összegzés, ellenőrzés, ismétlés.
 
" Tanóra megtartása, megbeszélés, konferencia.
 
e Tervezés, ütemezés.
 
" Kész tananyagok megosztása, bemutatása.
 
" Tanóra kiegészítése, tanulás-tanítás támogatása, speciális szakmódszertani
 
lehetőségek.
 
" Produktumok közös létrehozása.
 
" Egyéni tanulási utak támogatása, differenciálás.
 
° Gamifikäciö/jätekositäs.
 
° Tanuläsi-tanitäsi folyamat menedzselese komplex tanuläsmenedzsment
 
rendszerek segítségével.
 
" Egyéb, éspedig:
 
" Nem szeretnék válaszolni.
 125) Hogyan, milyen formában kerülnek kapcsolatba a diákok a megnevezett
 digitális megoldással a tanulás-tanítás keretében? (Ha több helyes válasz van,
 kérjük, jelölje meg a legjellemzőbbet).