192 AZ OKTATASI SZEKTOR ALKALMAZKODASA A DIGITALIS TRANSZFORMACIO ..,
" Az online tanítás keretében elsődleges célom, hogy minden fontos információt
átadjak a diákoknak.
" Az online tanítás keretében törekszem arra, hogy a diákok használható
jegyzetekkel rendelkezzenek.
" Az online tanítás keretében odafigyelek arra, hogy a legfontosabb tartalmakat
tőlem vagy az általam adott forrásokból (videók, szövegek) szerezzék meg
PEDAGÓGIAILAG TUDATOS ESZKÖZHASZNÁLAT
*22) Kérjiik, adja meg annak a digitális megoldásnak a nevét, amelyet az elmúlt
évben leggyakrabban használt. (Ilyen megoldásnak minősülbet bármely digitális
termék [platform, szolgáltatás, portál stb.], amelyet tanításhoz használt)
"23) Milyen gyakran használta a kiválasztott digitális megoldást a jelenlegi tan¬
évben?
" Néhány órán használtam.
e Körülbelül az órák felén használtam.
" A legtöbb órán használtam.
" Minden vagy majdnem minden órán használtam.
" Nem tudok/nem szeretnék válaszolni.
*24) Milyen célokra használja leggyakrabban a választott megoldást? Ha több
célra is használja, kérjük, a legjellemzőbbet jelölje meg!
e Prezentáció, tanulói/tanári előadás.
" Számonkérés, dolgozatok értékelése.
* Ora végi összegzés, ellenőrzés, ismétlés.
" Tanóra megtartása, megbeszélés, konferencia.
e Tervezés, ütemezés.
" Kész tananyagok megosztása, bemutatása.
" Tanóra kiegészítése, tanulás-tanítás támogatása, speciális szakmódszertani
lehetőségek.
" Produktumok közös létrehozása.
" Egyéni tanulási utak támogatása, differenciálás.
° Gamifikäciö/jätekositäs.
° Tanuläsi-tanitäsi folyamat menedzselese komplex tanuläsmenedzsment
rendszerek segítségével.
" Egyéb, éspedig:
" Nem szeretnék válaszolni.
125) Hogyan, milyen formában kerülnek kapcsolatba a diákok a megnevezett
digitális megoldással a tanulás-tanítás keretében? (Ha több helyes válasz van,
kérjük, jelölje meg a legjellemzőbbet).