OCR
MELLÉKLET I9I " Az online tanítás keretében lehetővé teszem a diákok számára, hogy ne csak szóbeli felelet vagy írásbeli dolgozat/teszt keretében számoljanak be atanuläsukröl. " Az online tanítás keretében igyekszem teret adni a diákok önálló ötleteinek gyakorlati megvalósításához. " Az online tanítás keretében törekszem arra, hogy az online megoldások segítségével minél több, az osztálytermen kívüli, valós dolgot emeljek be a tanulási folyamatba. " Az online tanítás keretében olyan feladatokat is adok a diákoknak, amelyeket a tanórán kívül is online együttműködésben kell megoldaniuk. " Az online tanítás keretében ösztönzöm, hogy a diákok a feladatok megoldása során a szűkebb osztályközösségen kívül is keressenek megoldásokat, együttműködési lehetőségeket. " Az online tanítás keretében előszeretettel adom ki online, önálló feldolgozásra a frontális előadás keretében megtartható részeket, így az órán annak tartalmas feldolgozására, gyakorlására tudunk fókuszálni. " Az online tanítás keretében támogatom, hogy a diákok saját eszközeiket (vagy az iskola által biztosított eszközöket) használják a feladatok elvégzésére, információk keresésére a tanórán. " Az online tanítás keretében törekszem arra, hogy a diákok ne csak az osztálytermi/online szinkron tanítási időt tekintsék tanulási lehetőségnek, hanem tágan értelmezzék a tanulási környezetet. " Az online tanítás keretében törekszem arra, hogy a diákok képesek legyenek a megszerzett tudást más helyzetekben is alkalmazni. " Az online tanítás keretében kihasználom a digitális megoldások nyújtotta lehetőségeket, hogy minél jobban személyre szabjam a diákok tanulási folyamatát. " Az online tanítás keretében ösztönzöm, hogy a diákok átlássák a legfontosabb egységeket és ezáltal képesek legyenek a tanultakat összefüggéseiben látni, értelmezni. " Az online tanítás keretében törekszem arra, hogy a diákok az informális, nem tanulási szándékkal végzett tevékenységeikből (pl. videójáték, színházi előadások, túrázás stb.) szerzett ismereteiket és képességeiket is kamatoztathassäk. " Az online tanítás keretében támogatom, hogy a diákok kipróbáljanak különféle hobbikat, sportokat, művelődési lehetőségeket, hiszen ezáltal is fejlődhetnek fontos képességeik. " Az online tanítás keretében a folyamatos értékelés részeként ösztönzöm a diákok önértékelését és törekszem ezek figyelembevételére is.