Direkt zum Inhalt
mobile

L'Harmattan Open Access platform

  • Suche
  • OA Kollektionen
  • L'Harmattan Archive
Deutschde
  • Englishen
  • Françaisfr
  • Magyarhu
AnmeldenRegistrieren
  • Buch Übersicht
  • Seite
  • Text
  • Metadaten
  • Clipping
Vorschau
022_000075/0000

Az oktatási szektor alkalmazkodása a digitális transzformáció kihívásaihoz

  • Vorschau
  • PDF
  • Zeige Metadaten
  • Permanenten Link anzeigen
Autor
Horváth László
Title (EN)
Adaptation of the Education Sector to the Challenges of Digital Transformation
Field of science
ICT az oktatásban és a tanulásban / ICT in education and learning (12838), Oktatáspolitika / Education policy (12075)
Series
Metszéspontok
Type of publication
monográfia
022_000075/0192
  • Buch Übersicht
  • Seite
  • Text
  • Metadaten
  • Clipping
Seite 193 [193]
  • Vorschau
  • Permanenten Link anzeigen
  • JPG
  • TIFF
  • zurück
  • Weiter
022_000075/0192

OCR

MELLÉKLET I9I " Az online tanítás keretében lehetővé teszem a diákok számára, hogy ne csak szóbeli felelet vagy írásbeli dolgozat/teszt keretében számoljanak be atanuläsukröl. " Az online tanítás keretében igyekszem teret adni a diákok önálló ötleteinek gyakorlati megvalósításához. " Az online tanítás keretében törekszem arra, hogy az online megoldások segítségével minél több, az osztálytermen kívüli, valós dolgot emeljek be a tanulási folyamatba. " Az online tanítás keretében olyan feladatokat is adok a diákoknak, amelyeket a tanórán kívül is online együttműködésben kell megoldaniuk. " Az online tanítás keretében ösztönzöm, hogy a diákok a feladatok megoldása során a szűkebb osztályközösségen kívül is keressenek megoldásokat, együttműködési lehetőségeket. " Az online tanítás keretében előszeretettel adom ki online, önálló feldolgozásra a frontális előadás keretében megtartható részeket, így az órán annak tartalmas feldolgozására, gyakorlására tudunk fókuszálni. " Az online tanítás keretében támogatom, hogy a diákok saját eszközeiket (vagy az iskola által biztosított eszközöket) használják a feladatok elvégzésére, információk keresésére a tanórán. " Az online tanítás keretében törekszem arra, hogy a diákok ne csak az osztálytermi/online szinkron tanítási időt tekintsék tanulási lehetőségnek, hanem tágan értelmezzék a tanulási környezetet. " Az online tanítás keretében törekszem arra, hogy a diákok képesek legyenek a megszerzett tudást más helyzetekben is alkalmazni. " Az online tanítás keretében kihasználom a digitális megoldások nyújtotta lehetőségeket, hogy minél jobban személyre szabjam a diákok tanulási folyamatát. " Az online tanítás keretében ösztönzöm, hogy a diákok átlássák a legfontosabb egységeket és ezáltal képesek legyenek a tanultakat összefüggéseiben látni, értelmezni. " Az online tanítás keretében törekszem arra, hogy a diákok az informális, nem tanulási szándékkal végzett tevékenységeikből (pl. videójáték, színházi előadások, túrázás stb.) szerzett ismereteiket és képességeiket is kamatoztathassäk. " Az online tanítás keretében támogatom, hogy a diákok kipróbáljanak különféle hobbikat, sportokat, művelődési lehetőségeket, hiszen ezáltal is fejlődhetnek fontos képességeik. " Az online tanítás keretében a folyamatos értékelés részeként ösztönzöm a diákok önértékelését és törekszem ezek figyelembevételére is.

Strukturell

Custom

Image Metadata

Bild Breite
1867 px
Bild Höhe
2670 px
Bild Auflösung
300 px/inch
Dateigröße
1.03 MB
Permalink zum JPG
022_000075/0192.jpg
Permalink zur OCR
022_000075/0192.ocr

Links

  • L'Harmattan Könyvkiadó
  • Open Access Blog
  • Kiadványaink az MTMT-ben
  • Kiadványaink a REAL-ban
  • CrossRef Works
  • ROR ID

Contact

  • L'Harmattan Szerkesztőség
  • Kéziratleadási szabályzat
  • Peer Review Policy
  • Adatvédelmi irányelvek
  • Dokumentumtár
  • KBART lists
  • eduID Belépés

Social media

  • Facebook
  • Instagram
  • LinkedIn

L'Harmattan Open Access platform

AnmeldenRegistrieren

Benutzeranmeldung

eduId Login
Ich habe mein Passwort vergessen
  • Suche
  • OA Kollektionen
  • L'Harmattan Archive
Deutschde
  • Englishen
  • Françaisfr
  • Magyarhu