" Az online tanítás keretében lehetővé teszem a diákok számára, hogy ne
csak szóbeli felelet vagy írásbeli dolgozat/teszt keretében számoljanak be
atanuläsukröl.
" Az online tanítás keretében igyekszem teret adni a diákok önálló ötleteinek
gyakorlati megvalósításához.
" Az online tanítás keretében törekszem arra, hogy az online megoldások
segítségével minél több, az osztálytermen kívüli, valós dolgot emeljek be a
tanulási folyamatba.
" Az online tanítás keretében olyan feladatokat is adok a diákoknak, amelyeket
a tanórán kívül is online együttműködésben kell megoldaniuk.
" Az online tanítás keretében ösztönzöm, hogy a diákok a feladatok megoldása
során a szűkebb osztályközösségen kívül is keressenek megoldásokat,
együttműködési lehetőségeket.
" Az online tanítás keretében előszeretettel adom ki online, önálló feldolgozásra
a frontális előadás keretében megtartható részeket, így az órán annak
tartalmas feldolgozására, gyakorlására tudunk fókuszálni.
" Az online tanítás keretében támogatom, hogy a diákok saját eszközeiket (vagy
az iskola által biztosított eszközöket) használják a feladatok elvégzésére,
információk keresésére a tanórán.
" Az online tanítás keretében törekszem arra, hogy a diákok ne csak az
osztálytermi/online szinkron tanítási időt tekintsék tanulási lehetőségnek,
hanem tágan értelmezzék a tanulási környezetet.
" Az online tanítás keretében törekszem arra, hogy a diákok képesek legyenek
a megszerzett tudást más helyzetekben is alkalmazni.
" Az online tanítás keretében kihasználom a digitális megoldások nyújtotta
lehetőségeket, hogy minél jobban személyre szabjam a diákok tanulási
folyamatát.
" Az online tanítás keretében ösztönzöm, hogy a diákok átlássák a legfontosabb
egységeket és ezáltal képesek legyenek a tanultakat összefüggéseiben látni,
értelmezni.
" Az online tanítás keretében törekszem arra, hogy a diákok az informális,
nem tanulási szándékkal végzett tevékenységeikből (pl. videójáték,
színházi előadások, túrázás stb.) szerzett ismereteiket és képességeiket is
kamatoztathassäk.
" Az online tanítás keretében támogatom, hogy a diákok kipróbáljanak különféle
hobbikat, sportokat, művelődési lehetőségeket, hiszen ezáltal is fejlődhetnek
fontos képességeik.
" Az online tanítás keretében a folyamatos értékelés részeként ösztönzöm a
diákok önértékelését és törekszem ezek figyelembevételére is.