Skip to main content
mobile

L'Harmattan Open Access platform

  • Search
  • OA Collections
  • L'Harmattan Archive
Englishen
  • Françaisfr
  • Deutschde
  • Magyarhu
LoginRegister
  • Volume Overview
  • Page
  • Text
  • Metadata
  • Clipping
Preview
022_000075/0000

Az oktatási szektor alkalmazkodása a digitális transzformáció kihívásaihoz

  • Preview
  • PDF
  • Show Metadata
  • Show Permalink
Author
Horváth László
Title (EN)
Adaptation of the Education Sector to the Challenges of Digital Transformation
Field of science
ICT az oktatásban és a tanulásban / ICT in education and learning (12838), Oktatáspolitika / Education policy (12075)
Series
Metszéspontok
Type of publication
monográfia
022_000075/0036
  • Volume Overview
  • Page
  • Text
  • Metadata
  • Clipping
Page 37 [37]
  • Preview
  • Show Permalink
  • JPG
  • TIFF
  • Prev
  • Next
022_000075/0036

OCR

I. ELMÉLETI HÁTTÉR 35 Nem Életkor Várható teljesítmény Várható 1 , szükséges Használati Tényleges SZE SG S 2 szándék használat erőfeszítés / Társas hatás er Elösegitö A feltételek Tapasztalat Önkéntesség 2. ábra. A technológiaelfogadás és -használat egységesített elmélete. (Venkatesh és mtsai., 2003 alapjan sajat szerkesztés) Venkatesh és munkatársai (2003) részletesen is kibontják, hogy az egyes tényezők hogyan kerültek kialakításra. A várható teljesítmény a korábbi modellek észlelt hasznosság dimenziójára épít (kiegészítve az extrinzik motiváció, amunkához való illeszkedés, relatív előnyösség, kimeneti elvárások megfontolásaival). A várható szükséges erőfeszítés a korábbi modell használat észlelt egyszerűségének dimenziójára épít, kiegészítve más modellek hasonló koncepcióival, illetve a komplexitás észlelésének dimenziójával. A társas hatások dimenziója alapvetően a korábbi modelleknél ismertetett szubjektív normákra épít, de további társas tényezőket, illetve az image kérdését is beemelik. Végül az elősegítő feltételek esetén elsősorban az észlelt viselkedéskontroll, a kompatibilitás és egyéb, elősegítő feltételeket leíró modellek elemeit építették be. Végül meg kell említenünk még az UTAUT2-es modellt is a sorban, ami elsősorban a fogyasztói magatartás figyelembevételével történt kiegészítése az UTAUT modellnek. Venkatesh és munkatársai (2012) a hedonista motiváció (bedonic motivation), az ár-érték (price value) és a szokás (habit) elemeivel egészítet

Structural

Custom

Image Metadata

Image width
1867 px
Image height
2670 px
Image resolution
300 px/inch
Original File Size
796.36 KB
Permalink to jpg
022_000075/0036.jpg
Permalink to ocr
022_000075/0036.ocr

Links

  • L'Harmattan Könyvkiadó
  • Open Access Blog
  • Kiadványaink az MTMT-ben
  • Kiadványaink a REAL-ban
  • CrossRef Works
  • ROR ID

Contact

  • L'Harmattan Szerkesztőség
  • Kéziratleadási szabályzat
  • Peer Review Policy
  • Adatvédelmi irányelvek
  • Dokumentumtár
  • KBART lists
  • eduID Belépés

Social media

  • Facebook
  • Instagram
  • LinkedIn

L'Harmattan Open Access platform

LoginRegister

User login

eduId Login
I forgot my password
  • Search
  • OA Collections
  • L'Harmattan Archive
Englishen
  • Françaisfr
  • Deutschde
  • Magyarhu