OCR Output

214] Digitális média és történetmesélés a felsőoktatásban

Pavlik, J. V., & Bridges, F. (2013). The emergence of augmented reality (AR) as a
storytelling medium in journalism. Journalism & Communication Monographs,
15(1), 4-59. http://doi.org/10.1177/1522637912470819

Péley, B. (2013). Élettörténet — Fejlődés és patológia. A narratív szemlélet és möd¬
szertan haszna a diagnosztikában és a terápiában. Magyar Pszichológiai Szem¬
le, (68)1, 141-157.

Pellas, N. (2014). The influence of computer self-efficacy, metacognitive self¬
regulation and self-esteem on student engagement in online learning programs:
Evidence from the virtual world of Second Life. Computer sin Human Behavior,
35, 157-170.

Peter, A., & Vass-Eysen, A. (2017). Farsangi témahét egy ältalänos iskoläban - a
digitális történetmesélés alkalmazása a DOK munkajaban. In Lanszki Anita
(Ed.), Digitális történetmesélés a nevelési-oktatási folyamatban (pp. 317-333).
Eger: Líceum Kiadó.

Pisco Costa, R. (2021). AII the Worlds a Stage and Sociologysts its Storytellers:
Contemporary Sociology and the Art of Telling a Good Story. In Lorena Clara
Mihaes, Raluca Andreescu, & Anda Dimitriu (Eds.), Handbook of research
on contemporary storytelling methods across new media and disciplines (pp.
1-16). IGI Global.

Pléh, Cs. (2003). A természet és a lélek. Budapest: Osiris Kiadó.

Pléh, Cs. (2011). A webvilág kognitív következményei, avagy fényesít vagy butít-e
az internet? Korunk, 22(8), 9-19.

Pléh, Cs. (2012). Narratív szemlélet a pszichológiában: az elbeszélés mint átfogó
metafora. Iskolakultúra, 12(3), 3-24.

Pléh, Cs. (2019). Két klasszikus konstruktív emlékezetelmélet mai relevanciája:
Bartlett és Halbwachs. Filozófiai szemle, 63(3) 11-45.

Pócs, É. (1985-1986). Magyar ráolvasások I-II. Budapest: MTA Néprajzi Kutató¬
csoport.

Pócs, É. (2012). Hiedelemszövegek. A magyar folklór szövegvilága. Budapest: Ba¬
lassi Kiadó.

Pócsik, A. (2012). A kultúra mozgóképeinek kutatása. A kortárs vizuális antropo¬
lógiai és dokumentumfilm-elmélet találkozásai. Replika, 81(4), 21-32.

Pohárnok, M. (2008). Széttört történetek. Pszichopatológiai jelenségek az elbe¬
szélésekben. In Vincze Orsolya, & Bigazzi Sära (Eds.), Élmény, történet - a
történetek élménye (pp. 106-120). Budapest: Új Mandátum Kiadó.

Pólya, Tamás (2019). A videojátékok kultivációs elmélete. Alapvetések és nemzet¬
közi kutatások. Médiakutató, 20(2), 21-45.

Pólya, Tamás (2020). A videojátékok mint történetmesélő mászókák és a média¬
szöveg-fogalom. Az olvasat átértelmeződése és a narratíva másodrendűsége
egy ergodikus médiumban. Médiakutató, 21(1), 93-104.

Pólya, Tibor (2007). Identitás az elbeszélésben. Szociális identitás és narratív pers¬
pektíva. Budapest: Új Mandátum Kiadó.