OCR Output

Irodalomjegyzék ] 213

Ollé, J. (2017). A digitális történetmesélés a didaktikában és az iskolapedagógiában.
In Lanszki Anita (Ed.), Digitális történetmesélés a nevelési-oktatási folyamat¬
ban (pp. 17-21). Eger: Líceum Kiadó.

Ollé, J., Papp-Danka, A., Lévai, D., Toth-Mozer, Sz., & Viranyi, A. (2013). Oktatds¬
informatikai módszerek - Tanítás és tanulás az információs társadalomban. Bu¬
dapest: ELTE Eötvös Kiadó, Eötvös Loránd Tudományegyetem. http://www.
eltereader.hu/media/11/2013/Olle2_okt-inform_READER.pdf

Olson, G. M., Duffy, S.A., & Mack, R. L. (1984). Thinking-out-loud as a method
for studying real time comprehension processes. In D. E. Kieras, & M. A.
Just (Eds.), New methods in reading comprehension research (pp. 253-286).
Hillsdale NJ: Erlbaum.

Ong, W. J. (2010). Szébeliség és írásbeliség. Budapest: Gondolat Kiadó.

Orosz, M. (2003). Az elbeszeles fonala. Narraciö, intertextualitas, intermedialitas.
Budapest: Gondolat Kiadó.

Pabian, S., g Erreygers, S. (2019). Generating Personal Stories on Negative Online
Peer Interacitons Through A Photo-Elicitaition Method. In Heidi Vandebosch,
& Leile Green (Eds.), Narratives in Research and Interventions on Cyberbullying
among Young People (pp. 77-94). Springer.

Papert, S. (1993). The Children’s Machine: Rethinking School in the Age of the Com¬
puter. New York: Basic Books.

Papp-Danka, A. (2015). Tanulói aktivitásra épülő oktatási folyamat Web 2.0 kör¬
nyezetben. In Lévai Dóra, & Papp-Danka Adrienn (Eds.), Interaktív oktatás¬
informatika (pp. 67-78). Eger: Líceum Kiadó.

Papp-Danka, A. (2014). Az online tanulási környezettel támogatott oktatási formák
tanulás-módszertanának vizsgálata. Budapest: ELTE Eötvös Kiadó.

Papp-Zipernovszky, O., Kovacs, A. B., & Drotos, G. (2019). Narrativ és nem narra¬
tív filmes szerkezet befogadásának összehasonlítása EEG-vel és verbális szó¬
asszociációval. Literatúra, 45(4), 422-438.

Park, J. H., Lee, J, g Lee, Y. (2020). Do Webtoon-based TV-Dramas Represent
Transmedia Storytelling? Industrial Factors Leading To Webtoon-based TV¬
Dramas. In Dal Yong Jon (Ed.), Transmedia Storytelling in East Asia. The Age
of Digital Media (pp. 111-129). London - New York: Routledge.

Parsons, S., Guldberg, K., Porayska-Pomsta, K. & Lee, R. (2015). Digital stories as a
method for evidence-based practice and knowledge co-creation in technology¬
enhanced learning for children with autism. International Journal of Rese¬
arch & Method in Education, 38(3), 247-271. https://doi.org/10.1080/17437
27X.2015.1019852

Pataki, F. (2001). Élettörténet és identitás. Budapest: Osiris Kiadó.

Pátráscanu, K. (2021). The Viewer-Participant Performing Morality in interactive
Storytelling in Bandersnatch. In Lorena Clara Mihaes, Raluca Andreescu,
& Anda Dimitriu (Eds.), Handbook of research on contemporary storytelling
methods across new media and disciplines (pp. 241-257). IGI Global.