OCR Output

212] Digitális média és történetmesélés a felsőoktatásban

Ng, W., & Nicholas, H. (2015). iResilience of science pre-service teachers through
digital storytelling. Australasian Journal of Educational Technology, 31(6),
736-751. https://doi.org/10.14742/ajet.1699

Niblett, H., & Vickers, J. (2019). Community partnerships and collection development
in the Legacy of Ahmed Project. In Edward Benoit, & Alexandra Eveleigh
(Eds.), Participatory Archives: Theory and pracitce (pp. 203-211). London:
Facet Publishing.

Nieland, J. U. (2008). Politainment. In The International Encyclopedia of
Communication. Wiley. https://doi.org/10.1002/9781405186407.wbiecp047

O’Brien, H. L., Cairns, P., & Hall, M. (2018). A practical approach to measuring
user engagement with the refined user engagement scale (UES) and new UES
short form. International Journal of Human-Computer Studies, 112, 28-39.
https://doi.org/10.1016/j.ijhcs.2018.01.004

O’Neill, E Bowskill, G., Carter, C., Clark, B., Hoffman, K., & Symons, J. (2018).
Arthur and Co: Digital Stories about Living with Athritis. In Pip Hardy,
& Tony Sumner (Eds.), Cultivating Compassion: How Digital Storytelling is
Transforming Healthcare (pp. 103-116) (2nd ed.). Palgrave Macmillan. https://
doi.org/10.1007/978-3-319-64146-1

Oblath, M. (2017). Forumszinhaz. In Horvath Kata, Oblath Marton, Lanszki Anita,
Teszary Judith, Csosz6 Gabriella, & Takacs Gabor. A Sajdtszinhaz módszerei:
művészet alapú részvételi kutatás. Budapest: LHarmattan Kiadó.

Oblath, M., & Csoszó, G. (2017). Fotóhang. In In Horváth Kata, Oblath Márton,
Lanszki Anita, Teszáry Judith, Csoszó Gabriella, & Takacs Gabor. Horvath
K., Oblath M., Lanszki A., Teszáry J., Csoszó G. gt Takács G. A Sajátszínház
módszerei: művészet alapú részvételi kutatás. Budapest: LHarmattan Kiadó.

Obuaku-Igwe, C. (2021). Medical Sociology and Storytelling in a Decolonial
Context: Exploring Photovoice as a Critical Pedagogical Tool. In Lorena Clara
Mihaes, Raluca Andreescu, & Anda Dimitriu (Eds.), Handbook of research
on contemporary storytelling methods across new media and disciplines (pp.
342-365). IGI Global.

Ohler, J. (2013). Digital storytelling in the classroom: New media pathways to literacy,
learning and creativity. CA: Thousand Oaks.

Oliver, M. B. & Hartmann, T. (2010). Exploring the Role of Meaningful Experiences
in Users’ Appreciation of “Good Movies”. Projections, 4(2), 128-150

Ollé, J. (2010). Egy módszer alkonya: a katedrapedagógia végnapjai a felsőoktatás¬
ban. In Dobó István, Perjés István, 8 Temesi József (Eds.), Korszerű felsőok¬
tatási pedagógiai módszerek, törekvések. Konferencia előadások (pp. 22-31.).
Budapesti Corvinus Egyetem.

Ollé, J. (2015). Interaktivitás és tevékenység-központúság az oktatásinformatikában.
In Lévai Dóra, g Papp-Danka Adrienn (Eds.), Interaktív oktatásinformatika
(pp. 9-17). Eger: Líceum Kiadó.