Molnár, Gy. (2011). Számítógépes játékon alapuló képességfejlesztés. Iskolakultú¬
ra, 21(6-7), 3-11.
Molnär, Gy., Turcsänyi-Szabö, M., & Karpati, A. (2019). Az interaktiv tanulasi kör¬
nyezetektöl amödszertani megüjuläson ät a kreativ önkifejezesig. Uj Pedag66
giai Szemle, 69(11-12), 53-70.
Molnárné Kövér, I. (2017). Történelmet formáló személyiségek - digitälis törte¬
netmesélés alkalmazása a történelem és társadalomismeret tanításában. In
Lanszki Anita (Ed.), Digitális történetmesélés a nevelési-oktatási folyamatban
(pp. 145-161). Eger: Líceum Kiadó.
Moscovici, S. (1988). Notes towards a description of Social Representations. Euro¬
pean Journal of Social Psychology, 18, 211-250.
Moss, M. A. (2017). Critical Story Sharing: A Dialectic Approach to Identity
Regulation. In Grete Jamissen, Pip Hardy, Yngve Nordkvelle, & Heather
Pleasants (Eds.), Digital Storytelling in Higher Education (pp. 295-313). Palgrave
Macmillan.
Mott, B. W,, Taylor, R. G., Lee, S. Y., Rowe, J. P., Saleh, A., Glazewski, K. D., Hmelo¬
Silver, C. E., & Lester J. C. (2019). Designing and Developing Interactive
Narratives for Collaborative Problem-Based Learning. In Rogelio E. Cardona¬
Rivera, Anne Sullivan, & R. Michael Young (Eds.), Interactive Storytelling.
12th International Conference on Interactive Digital Storytelling, ICIDS 2019,
Little Cottonwood Canyon, UT, USA, November 19-22 2019, Proceeedings (pp.
86-100). Springer.
Munk, V. (2013). Vagasi Feri és Balogh Nora esete Olah Gergével. A romak reprezen¬
tációja a többségi média szórakoztató műsoraiban. Médiakutató, 14(3), 27-38.
Murai, A. g Tóth, E. Zs. (2011). Helyzetfüggő. A kontextus szerepe a személyes em¬
lékezet társas szerveződésében. Médiakutató, 1(8). http://www.mediakutato.
hu/cikk/2011 01 tavasz/08 kontextus szerepe
Murray, J. H. (2018). Research into Interactive Digital Narrative: A Kaleidoscopic
View. In Rebecca Rouse, Hartmut Koenitz, & Mas Haahr (Eds.), Interactive
Storytelling. 11. International Conference on International Digital Storytelling,
ICIDS 2018, Dublin, Ireland, December 5-8, 2018, Proceedings (pp. 3-17).
Springer.
Musacchio Adorisio, A. L. (2009). Storytelling in Organizations: From Theory To
Empirical Research. Palgrave Macmillan.
Müllner, A. (2020). A magyarországi részvételi film története és jelenlegi helyzete.
Jel-Kep: kommunikaciö, közvelemeny, media, 9(2), 129-144.
Nahalka, I. (2002). Hogyan alakul ki a tudas a gyerekekben? Konstruktivizmus es
pedagögia. Budapest: Nemzeti Tankönyvkiadö.
Nahalka, I. (2004). A tanuläs. In Falus Ivan (Ed.), Didaktika - Elmeleti alapok a ta¬
nítás tanulásához (pp. 78-106). Budapest: Nemzeti Tankönyvkiadó.
Nemes, L. (2020). The Personal is Also the Political - A betegségnarrativa mint
az emancipäciö aktusa. In Kicsäk Löränt, Körömi Gabriella, & Kusper Judit
(Eds.), Emancipáció - Tegnap és ma (pp. 213-227). Eger: EKE Líceum Kiadó.