OCR Output

Irodalomjegyzék | 209

László, J. (1998). Szerep, forgatókönyv, narratívum. Szociálpszichológiai tanulmányok.
Scientica Hungarica.

László, J. (1999). Társas tudás, elbeszélés, identitás. Scientia Humana.

László, J. (2008). Pszichológia, irodalom, elbeszélés. In Vincze Orsolya g Bigazzi
Sára (Eds.), Élmény, történet - a történetek élménye (pp. 9-23). Budapest: Uj
Mandátum Kiadó.

László, J. (2003). Történelem, elbeszélés, identitás. Magyar Tudomany, 48(1), 48-57.

László, J. (2008). The science of stories: An introduction to narrative psychology.
Routledge.

László, J. g Vincze, O. (2001). Az újdonság varázsa és a történet öröme. In Pléh
Csaba, László János, & Oláh, András (Eds.), Tanulás, kezdeményezés, alkotás
(pp. 105-106). Budapest: Eötvös.

Leaf, B. g Diaz, K. R. (2017). Reflective Information Seeking: Unpacking Meta¬
Research Skills Ihrough Digital Storytelling. In Grete Jamissen, Pip Hardy,
Yngve Nordkvelle, & Heather Pleasants (Eds.), Digital Storytelling in Higher
Education (pp. 225-243). Palgrave Macmillan.

Leavy, P. (2011). Oral History. New York: Oxford University Press.

Lénárd, K. (2008). Szülői elbeszélés és korai interakció. In Vincze Orsolya, g Bigazzi
Sára (Eds.), Élmény, történet — a történetek élménye (pp. 106-120). Budapest:
Új Mandátum Kiadó.

Levine, A. (2013). ds106: Not a Course, Not Like Any MOOC. EDUCAUSE Review,
48(1) http://er.educause.edu/articles/2013/1/ds106-not-a-course-not-like¬
any-mooc

Lévi-Strauss, C. (1955). Ihe Structure of Myth. Journal of American Folklore,
68(270), 420-444.

Lewis, K. g Matthews, N. (2017). The Afterlife of Capture Wales: Digital Stories
and Their Listening Publics. In Mark Dunford, & Tricia Jenkins (Eds.), Digital
Storytelling: Form and Content (pp. 103-118). Palgrave Macmillan.

Lindveg, I. K. (2017). Building Bridges: Digital Storytelling as a Participatory Re¬
search Approach. In Grete Jamissen, Pip Hardy, Yngve Nordkvelle, & Heather
Pleasants (Eds.), Digital Storytelling in Higher Education (pp. 131-148). Palgrave
Macmillan.

Lund, N. F., Cohen, S. A., & Scarles, C. (2018). The power of social media storytelling
in destination branding. Journal of Destination Marketing & Management, 8(1),
271-280. https://doi.org/10.1016/j.jdmm.2017.05.003

Maddin, E. (2011). Using TPCK with digital story storytelling to investigate
contemporary issues in educational technology. Journal of Instructional
Pedagogies, 7, 1-12.

Malita, L. & Martin, C. (2010). Digital storytelling as web passport to success in the
21st century. Procedia - Social and Behavioral Sciences, 2, 3060-3064. https://
doi.org/10.1016/j.sbspro.2010.03.465

Manovich, L. (2001). The language of new media. Cambridge, MA: MIT Press.