OCR Output

206 I Digitális média és történetmesélés a felsőoktatásban

Keszeg, V. (2011). A történetmondás antropológiája. Kolozsvár: Kriza János Nép¬
rajzi Társaság.

Kimmons, R. (2016). Effective technology integration. In R. Kimmons (Ed.), K-12
Technology Integration. Pressbooks. https://k12techintegration.pressbooks.com

Kimmons, R., Graham, C. R., & West, R. E. (2020). The PICRAT model for technology
integration in teacher preparation. Contemporary Issues in Technonogy and
Teacher Educaton, 20(1). https://citejournal.org/volume-20/issue- 1-20/general/
the-picrat-model-for-technology-integration-in-teacher-preparation/

Király, I. (2002). Az emlékezet fejlődése kisgyermekkorban. Utánzás és eseményem¬
lékezet. Budapest: Gondolat Kiadó.

Király, I. (2007). A deklaratív emlékezet - epizodikus és önéletrajzi emlékezet. In
Csépe Valéria, Győri Miklós, & Ragó Anett (Eds.), Általános pszichológia 2.
Tanulás - emlékezés - tudäs (pp. 236-267). Budapest: Osiris Kiadó.

Koenitz, H., & Palosaari Eladhari, M. (2019). Challenges of IDN Research and
Teaching. In Rogelio E. Cardona-Rivera, Anne Sullivan, & R. Michael Young
(Eds.), Interactive Storytelling. 12th International Conference on Interactive Di¬
gital Storytelling, ICIDS 2019, Little Cottonwood Canyon, UT, USA, November
19-22 2019, Proceeedings (pp. 26-39). Springer.

Koenitz, H., Di Pastena, A., Jansen, D., Lint, B., & Moss, A. (2018). The Myth
of Universal’ Narrative Models: Expanding the Design Space of Narrative
Structures for Interactive Digital Narratives. In Rebecca Rouse, Hartmut
Koenitz, & Mas Haahr (Eds.), Interactive Storytelling. 11. International
Conference on International Digital Storytelling, ICIDS 2018, Dublin, Ireland,
December 5-8, 2018, Proceedings (pp. 107-120). Springer.

Koh, A. (2017). Digital Storytelling in Multicultural Singapure. In Mark Dunford
& Tricia Jenkins (Eds.), Digital Storytelling: Form and Content (pp. 49-53).
Palgrave Macmillan.

Kolhoff, L., & Lack, F. (2019). How Relevant Is Your Choice?: User Engagement
and Perceived Agency in Interactive Digital Narratives on Video Streaming
Platforms. In Rogelio E. Cardona-Rivera, Anne Sullivan, & R. Michael Young
(Eds.), Interactive Storytelling. 12th International Conference on Interactive Di¬
gital Storytelling, ICIDS 2019, Little Cottonwood Canyon, UT, USA, November
19-22 2019, Proceeedings (pp. 73-85). Springer

Koltai, A. (2010). InterActivity. Mediakutatö, 11(3). https://mediakutato.hu/
cikk/2010_03_0sz/02_televizio_interaktiv

Komenczi, B. (2004): Didactica Electromagna? Az e-learning virtuälis valösägai. Új
Pedagögiai Szemle, 11, 31-49. http://epa.oszk.hu/00000/00035/00086/2004¬
11-ta-Komenczi-Didaktika.html

Komenczi, B. (2009): Információ, ember és társadalom. Eger: EKF Líceum Kiadó.

Komenczi, B. (2013). Elektronikus tanulási környezetek kutatásai. Eger: Líceum Kiadó.

Komenczi, B. (2014). Elektronikus tanulási környezetek sajátosságai — elméleti meg¬
közelítések és modellek. In Benedek Andras & Golnhofer Erzsébet (Eds.), Ta¬