OCR Output

Irodalomjegyzék ] 205

Jenkins, H. (19. December 2009b). Revenge of the origami unicorn: The remaining
four principles of transmedia storytelling. http://henryjenkins.org/2009/12/
revenge_of_the_origami_unicorn.html

Jenkins, H. (2006). Convergence Culture: Where Old and New Media Collide. New
York: New York University Press.

Jenkins, H. (2010). Transmedia storytelling and entertainment: An annotated
syllabus. Continuum, 24(6), 943-958. http://doi.org/10.1080/10304312.201
0.510599

Jenkins, T. (2017). Ageing Narratives: Embedding Digital Storytelling Within the
Higher Education Curriculum of Health and Social Care with Older People.
In Grete Jamissen, Pip Hardy, Yngve Nordkvelle, & Heather Pleasants (Eds.),
Digital Storytelling in Higher Education (pp. 261-277). Palgrave Macmillan.

Jin, D. Y. (2020a). East Asian Transmedia Storytelling in the Age of Digital Media.
In Dal Yong Jon (Ed.), Transmedia Storytelling in East Asia. The Age of Digital
Media (pp. 1-12). London - New York: Routledge.

Jin, D. Y. (2020b). Snack Culture’s Dream of Big Screen Culture: Korean Webtoons’
Transmedia Storytelling. In Dal Yong Jon (Ed.), Transmedia Storytelling in East
Asia. The Age of Digital Media (pp. 57-74). London - New York: Routledge.

John, C. F. (2022). Storytelling and Market Research: A Practical User Guide. New
York - London: Routledge.

Jost, F. (1987). Leeil-camera: entre film et roman. Lyon: Presses Universitaires de Lyon.

Kaló, Zs. (2012). A pszichológiai ágencia kognitív nyelvészeti leírása droghasználói
narratívákban [Doktori disszertáció]. Budapest: Eötvös Loránd Tudomány¬
egyetem.

Kamper, D. (1994). Unmögliche Gegenwart. Zur Theorie der Phantasie. pp. 71-95.
München: Fink.

Karakoyun, F. & Kuzu, A. (2016). Ihe Investigation of Preservice Teachers’ and
Primary School Students’ Views about Online Digital Storytelling. European
Journal of Contemporary Education, 15(1), 51-64. https://doi.org/10.13187/
ejced.2016.15.51

Karakoyun, F., & Yapıcı, I. U. (2016). Use of Digital Storytelling in Biology
Teaching. Universal Journal of Educational Research, 4(4), 895-903. https://
doi.org/10.13189/ujer.2016.040427

Kasné Havas, E. (2017). Környezetvédelem, környzettudatosság az angol nyelvórán
(B2 szin) - A digitális történetmesélés mint a tanulói onile-offline együttmű¬
ködés jó módszere. In Lanszki Anita (Ed.), Digitális történetmesélés a nevelé¬
si-oktatási folyamatban (pp. 214-234). Eger: Líceum Kiadó.

Kassai, Sz., Pintér, J. N., g Rácz, J. (2017). Az interpretatív fenomenológiai analízis
(IPA) módszertana és gyakorlati alkalmazása. Vezetéstudomány / Budapest
Management Review, 48(4), 28-35.

Kérchy, A. (2009). Tapogatózások. A test elméleteinek alakzatai. Apertúra, 5(2).
https://www.apertura.hu/2009/tel/kerchy-2/