OCR Output

204] Digitális média és történetmesélés a felsőoktatásban

Hung, C.-M., Hwang, G.-J. & Huang, I. (2012). A Project-based Digital Storytelling
Approach for Improving Students’ Learning Motivation, Problem-Solving
Competence and Learning Achievement. Journal of Educational Technology
and Society, 15(4), 368-379.

Hiilber, L. (2012). Az online projektmunka és megvalósításának eszközei. Az ok¬
tatási célú közösségi hálózatok használatának praktikus kérdései. Információs
társadalom, 12(3), 78-91.

Hülber, L. (2015). Interaktív online környezetek a kontakt osztálytermi tevékeny¬
ség támogatásában. In Lévai Dóra, g Papp-Danka Adrienn (Eds.), Interaktív
oktatásinformatika (pp. 92-112). Eger: Líceum Kiadó.

Imre, L. (1996). Műfajok létformája a XIX. századi epikánkban. Debrecen: Kossuth
Egyetemi Kiadó.

Iszáj, E, Ehmann, B., Griffiths, M. D., & Demetrovics, Zs. (2018). A Qualitative
Study on the Effects of Psychoactive Substance use upon Artistic Creativity.
Substance Use & Misuse, 53(8), 1275-1280. https://doi.org/10.1080/1082608
4.2017.1404103

Iyanga-Mambo, E. (2021). Online Personal Narratives: Comments Sections as Support
Groups in Knowledge-Sharing Platforms. In Lorena Clara Mihaes, Raluca
Andreescu, & Anda Dimitriu (Eds.), Handbook of research on contemporary
storytelling methods across new media and disciplines (pp. 17-39). IGI Global.

Jacob, P. (2021). Transmedia Storytelling Systems in Publishing. With Focus on Fantasy
Franchises. Leipzig: Hochschule fiir Technik, Wirtschaft und Kultur Leipzig.

Jakab, R. (2018). Kora gyermekkori kötődés vizsgálata. In Vargáné Nagy Anikó
(Ed.), Családi nevelés 3. (pp. 27-42). Didakt Kft.

Jamissen, G. & Moulton, M. (2017). Now I See’: Digital Storytelling for Mediating
Interprofessional Collaboration. In Grete Jamissen, Pip Hardy, Yngve
Nordkvelle, & Heather Pleasants (Eds.), Digital Storytelling in Higher Educa¬
tion (pp. 243-259). Palgrave Macmillan.

Janurikné Soltész, E. A. (2017). A digitális történetmesélés tanulói problémameg¬
oldásra gyakorolt hatása. In Lanszki Anita (Ed.): Digitális történetmesélés a
nevelési-oktatási folyamatban (pp. 44-59). Eger: Líceum Kiadó.

Jauß, H.R. (1999). Recepcioelmelet - esztétikai tapasztalat - irodalmi hermeneutika.
Irodalomelméleti tanulmányok. Budapest: Osiris Kiadó.

Javanshir, R., Carroll, B, g Millard, D. (2020). Structural patterns for transmedia
storytelling. PLoS ONE, 15(19), e0225910. https://doi.org/10.1371/journal.
pone.0225910

Jenei, Á. (2007). Digitális interaktív televízió: az (antijutópisztikus valóság. Mé¬
diakutató, 8(1).

Jenkins, H. (12. December 2009a). Ihe revenge of the origami unicorn: Seven
principles of transmedia storytelling. http://henryjenkins.org/2009/12/the_
revenge of the origami uni.html