OCR Output

Irodalomjegyzék

1999. évi LXXVI. törveny a szerzöi jogröl 9. $ (1), 13. $, 16. $, 33-41. $$ https://net.
jogtar.hu/jogszabaly?docid=99900076.tv

2013. évi V. torvény a képmäshoz és hangfelvételhez valé jogrél 2:48. $ (1) és (2),
Polgari Törvenykönyv. https://mkogy.jogtar.hu/jogszabaly?docid=a1300005.TV

Aarseth, E. (1997). Cybertext: Perspectives on ergodic literature. Baltimore: John
Hopkins University Press.

Abdolmanafi-Rokni, S. J. & Quarajeh, M. (2014). Digital Storytelling in EFL
Classrooms: The Effect on the Oral Performance. International Jour¬
nal of Language and Linguistics, 2(4), 252-257. https://doi.org/10.11648/j.
ijll.20140204.12

Abidin, C. (2019). Victim, Rival, Bully: Influencers’ Narrative Cultures Around. In
Heidi Vandebosch & Leile Green (Eds.), Narratives in Research and Interventions
on Cyberbullying among Young People (pp. 199-212). Springer.

Aczél, P. (2007). A hír mint értékrend reprezentáció. In Andok Mónika (Ed.), A mé¬
diahír mint rítus. Tanulmányok a médiatudományok köréből (pp. 34-43). Eger:
Eszterházy Károly Főiskola Líceum Kiadó.

Aczél, P. (2017). Az álhír. Kommentár a jelenség értelmezéséhez. Századvég, 84, 5—25.

Aebli, H. (1951). La didactigue psychologigue. Applications a la didactigue de la
psychologie de Jean Piaget. Paris: Delachaux et Niestlé. Neuchatel.

Alexander, B. (2011). The New Digital Storytelling. Creating Narratives with New
Media. Praeger Pub Text.

Alexandra, D. (2017). Reconceptualising Digital Storytelling: Thinking Through
Audiovisual Inquiry. In Mark Dunford, & Tricia Jenkins (Eds.), Digital
Storytelling: Form and Content (pp. 167-183). Palgrave Macmillan.

Alrutz, M. (2013). Sites of possibility: Applied theatre and digital storytelling with
youth. Research in Drama Education, 18(1), 44-57. https://doi.org/10.1080/
13569783.2012.756169

Amini, F., Brehmer, M., Bolduan, G., Elmer, C., & Wiederkehr, B. (2018). Evaluating
Data-Driven Stories and Storytelling Tools. In Nathalie Henry Riche, Christophe
Hurter, Nicholas Diakopoulos, & Sheelagh Carpendale (Eds.), Data-Driven
Storytelling (pp. 249-286). CRC Press.

Andereson, L. W., Krathwohl, D. R., & Bloon, B. S. (2001). A taxonomy for learning,
teaching, and assessing: A revision of Bloom's taxonomy of educational objectives.
NY: Longman.