Alexandra Eveleigh (Eds.), Participatory Archives: Theory and pracitce
(pp. 203-211). London: Facet Publishing.
Nieland, J. U. (2008). Politainment. In The International Encyclopedia of
Communication. Wiley. https://doi.org/10.1002/9781405186407.
wbiecp047
O’Brien, H. L., Cairns, P., & Hall, M. (2018). A practical approach to measuring
user engagement with the refined user engagement scale (UES) and new
UES short form. International Journal of Human-Computer Studies, 112,
28-39. https://doi.org/10.1016/j.ijhcs.2018.01.004
O'Neill, F, Bowskill, G., Carter, C., Clark, B., Hoffman, K., & Symons, J. (2018).
Arthur and Co: Digital Stories about Living with Athritis. In Pip Hardy,
& Tony Sumner (Eds.), Cultivating Compassion: How Digital Storytelling
is Transforming Healthcare (pp. 103-116) (2nd ed.). Palgrave Macmillan.
https://doi.org/10.1007/978-3-319-64146-1
Oblath, M. (2017). Forumszinhaz. In Horvath Kata, Oblath Marton, Lanszki
Anita, Teszary Judith, Csosz6 Gabriella, & Takacs Gabor. A Sajatszinhdz
módszerei: művészet alapú részvételi kutatás. Budapest: LHarmattan
Kiadó.
Oblath, M., & Csoszö, G. (2017). Fotóhang. In In Horváth Kata, Oblath
Márton, Lanszki Anita, Teszáry Judith, Csoszó Gabriella, g Takács
Gábor. Horváth K., Oblath M., Lanszki A., Teszáry J., Csoszó G. g
Takács G. A Sajátszínház módszerei: művészet alapú részvételi kutatás.
Budapest: LHarmattan Kiadó.
Obuaku-Igwe, C. (2021). Medical Sociology and Storytelling in a Decolonial
Context: Exploring Photovoice as a Critical Pedagogical Tool. In Lorena
Clara Mihaes, Raluca Andreescu, & Anda Dimitriu (Eds.), Handbook
of research on contemporary storytelling methods across new media and
disciplines (pp. 342-365). IGI Global.
Ohler, J. (2013). Digital storytelling in the classroom: New media pathways to
literacy, learning and creativity. CA: Thousand Oaks.
Oliver, M. B. & Hartmann, T. (2010). Exploring the Role of Meaningful
Experiences in Users’ Appreciation of “Good Movies”. Projections, 4(2),
128-150
Ollé, J. (2010). Egy módszer alkonya: a katedrapedagógia végnapjai a
felsőoktatásban. In Dobó István, Perjés István, gk Temesi József (Eds.),
Korszerű felsőoktatási pedagógiai módszerek, törekvések. Konferencia
előadások (pp. 22-31). Budapesti Corvinus Egyetem.
Ollé, J. (2015). Interaktivitás és tevékenység-központúság az oktatásinfor¬
matikában. In Lévai Dóra, & Papp-Danka Adrienn (Eds.), Interaktiv
oktatasinformatika (pp. 9-17). Eger: Liceum Kiadé.
Ollé, J. (2017). A digitális történetmesélés a didaktikäban Es az iskolapeda¬
gógiában. In Lanszki Anita (Ed.), Digitális történetmesélés a nevelési¬
oktatási folyamatban (pp. 17-21). Eger: Líceum Kiadó.