OCR Output

204 | Digital Media and Storytelling in Higher Education

tanításában. In Lanszki Anita (Ed.), Digitális történetmesélés a nevelési¬
oktatási folyamatban (pp. 145-161). Eger: Líceum Kiadó.

Moscovici, S. (1988). Notes towards a description of Social Representations.
European Journal of Social Psychology, 18, 211-250.

Moss, M. A. (2017). Critical Story Sharing: A Dialectic Approach to Identity
Regulation. In Grete Jamissen, Pip Hardy, Yngve Nordkvelle, & Heather
Pleasants (Eds.), Digital Storytelling in Higher Education (pp. 295-313).
Palgrave Macmillan.

Mott, B. W., Taylor, R. G., Lee, S. Y., Rowe, J. P., Saleh, A., Glazewski, K. D.,
Hmelo-Silver, C. E., & Lester J. C. (2019). Designing and Developing
Interactive Narratives for Collaborative Problem-Based Learning. In
Rogelio E. Cardona-Rivera, Anne Sullivan, & R. Michael Young (Eds.),
Interactive Storytelling. 12th International Conference on Interactive
Digital Storytelling, ICIDS 2019, Little Cottonwood Canyon, UT; USA,
November 19-22 2019, Proceeedings (pp. 86-100). Springer.

Munk, V. (2013). Vagasi Feri és Balogh Nora esete Oláh Gergővel. A romák
reprezentációja a többségi média szórakoztató műsoraiban. Médiakutató,
14(3), 27-38.

Murai, A. g Tóth, E. Zs. (2011). Helyzetfüggő. A kontextus szerepe a személyes
emlékezet társas szerveződésében. Médiakutató, 1(8). http://www.
mediakutato.hu/cikk/2011 01 tavasz/08 kontextus szerepe

Murray, J. H. (2018). Research into Interactive Digital Narrative: A
Kaleidoscopic View. In Rebecca Rouse, Hartmut Koenitz, & Mas
Haahr (Eds.), Interactive Storytelling. 11. International Conference on
International Digital Storytelling, ICIDS 2018, Dublin, Ireland, December
5-8, 2018, Proceedings (pp. 3-17). Springer.

Musacchio Adorisio, A. L. (2009). Storytelling in Organizations: From Theory
To Empirical Research. Palgrave Macmillan.

Müllner, A. (2020). A magyarországi részvételi film története és jelenlegi
helyzete. Jel-Kép: kommunikáció, közvélemény, média, 9(2), 129-144.

Nahalka, I. (2002). Hogyan alakul ki a tudás a gyerekekben? Konstruktivizmus
és pedagógia. Budapest: Nemzeti Tankönyvkiadó.

Nahalka, I. (2004). A tanulás. In Falus Iván (Ed.), Didaktika - Elméleti alapok
a tanítás tanulásához (pp. 78-106). Budapest: Nemzeti Tankönyvkiadó.

Nemes, L. (2020). The Personal is Also the Political - A betegségnarrativa
mint az emancipáció aktusa. In Kicsák Lóránt, Körömi Gabriella, g
Kusper Judit (Eds.), Emancipaciö - Tegnap es ma (pp. 213-227). Eger:
EKE Líceum Kiadó.

Ng, W., & Nicholas, H. (2015). iResilience of science pre-service teachers
through digital storytelling. Australasian Journal of Educational
Technology, 31(6), 736-751. https://doi.org/10.14742/ajet.1699

Niblett, H., & Vickers, J. (2019). Community partnerships and collection
development in the Legacy of Ahmed Project. In Edward Benoit, &