Jost, F. (1987). Loeil-caméra: entre film et roman. Lyon: Presses Universitaires
de Lyon.
Kaló, Zs. (2012). A pszichológiai ágencia kognitív nyelvészeti leírása
droghasználói narratívákban [Doktori disszertáció]. Budapest: Eötvös
Loránd Tudományegyetem.
Kámper, D. (1994). Unmögliche Gegenwart. Zur Theorie der Phantasie. pp.
71-95. München: Fink.
Karakoyun, F. & Kuzu, A. (2016). The Investigation of Preservice Teachers’
and Primary School Students’ Views about Online Digital Storytelling.
European Journal of Contemporary Education, 15(1), 51-64. https://doi.
org/10.13187/ejced.2016.15.51
Karakoyun, F, & Yapıcı, 1. Ü. (2016). Use of Digital Storytelling in Biology
Teaching. Universal Journal of Educational Research, 4(4), 895-903.
https://doi.org/10.13189/ujer.2016.040427
Kasné Havas, E. (2017). Környezetvédelem, környzettudatosság az angol
nyelvórán (B2 szin) - A digitális történetmesélés mint a tanulói onile¬
offline együttműködés jó módszere. In Lanszki Anita (Ed.), Digitális
történetmesélés a nevelési-oktatási folyamatban (pp. 214-234). Eger:
Líceum Kiadó.
Kassai, Sz., Pintér, J. N., & Racz, J. (2017). Az interpretatív fenomenológiai
analízis (IPA) módszertana és gyakorlati alkalmazása. Vezetéstudomány
/ Budapest Management Review, 48(4), 28-35.
Kerchy, A. (2009). Tapogatézasok. A test elméleteinek alakzatai. Apertura,
5(2). https://www.apertura.hu/2009/tel/kerchy-2/
Keszeg, V. (2011). A történetmondás antropológiája. Kolozsvár: Kriza János
Néprajzi Társaság.
Kimmons, R. (2016). Effective technology integration. In R. Kimmons (Ed.),
K-12 Technology Integration. Pressbooks. https://k12techintegration.
pressbooks.com
Kimmons, R., Graham, C. R., & West, R. E. (2020). The PICRAT model for
technology integration in teacher preparation. Contemporary Issues
in Technonogy and Teacher Educaton, 20(1). https://citejournal.org/
volume-20/issue-1-20/general/the-picrat-model-for-technology¬
integration-in-teacher-preparation/
Király, I. (2002). Az emlékezet fejlődése kisgyermekkorban. Utánzás és
eseményemlékezet. Budapest: Gondolat Kiadó.
Király, I. (2007). A deklaratív emlékezet - epizodikus és önéletrajzi emlékezet. In
Csépe Valéria, Győri Miklós, 8- Ragó Anett (Eds.), Általános pszichológia
2. Tanulás - emlékezés - tudás (pp. 236-267). Budapest: Osiris Kiado.
Koenitz, H., & Palosaari Eladhari, M. (2019). Challenges of IDN Research and
Teaching. In Rogelio E. Cardona-Rivera, Anne Sullivan, & R. Michael
Young (Eds.), Interactive Storytelling. 12th International Conference on
Interactive Digital Storytelling, ICIDS 2019, Little Cottonwood Canyon,
UT, USA, November 19-22 2019, Proceeedings (pp. 26-39). Springer.